Weekend intensiv - Customer Experience cu Debbie Pearson

Institutul de Marketing, Bucuresti Institutul de Marketing, Bucuresti
27 - 28 Octombrie 2018 27 - 28 Octombrie 2018

Nu ratati weekendul intensiv de Customer Experience din 27 si 28 octombrie 2018 cu Debbie Pearson de la Oxford College of Marketing. Cursul face parte din cadrul programului de training al Chartered Institute of Marketing care pregateste primii profesionisti certificati international. 

Weekend intensiv - Customer Experience cu Debbie Pearson

Nu ratati weekendul intensiv de Customer Experience din 27 si 28 octombrie 2018 cu Debbie Pearson de la Oxford College of Marketing. Cursul face parte din cadrul programului de training al Chartered Institute of Marketing care pregateste primii profesionisti certificati international. 

Cursul este pregatit pentru studentii inscrisi la Oxford College of Marketing in programul blended learning, dar este deschis si celor care doresc un curs intensiv de scurta durata.

Modulul Customer Experience pune accent pe analiza detaliata a cerintelor consumatorilor in diferite contexte, pentru a sprijini organizatiile sa imbunatateasca experienta acestora.

Programul ofera cursantilor abilitatile si cunostintele necesare pentru a sti cum sa evalueze asteptarile clientilor si le ofera instrumente pentru sa dezvolte si sa livreze activitati care sa indeplineasca aceste asteptar. De asemenea, vor aprofunda si aplica tehnici eficiente de monitorizare si analiza, care permit, in cele din urma organizatiilor sa imbunatateasca experienta oferita clientilor.

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la [email protected] sau [email protected]

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?