Școala de vară GPeC Online 2020

Cursuri practice, socializare și team-building
  • BUCURESTI - Online
  •    26 - 30 August 2020
  • Cunoașterea colegilor de curs într-o sesiune de Ice Breaking Online în seara zilei de 26 august
  • 6 ore de cursuri în fiecare zi x 4 zile = 24 de ore de conținut intensiv de E-Commerce și Digital Marketing - totul axat pe tips & tricks și exemple practice de la unii dintre cei mai buni experți din domeniu
  • Exerciții practice pe echipe pentru aplicarea cunoștințelor dobândite la cursuri
  • Serile sunt rezervate discuțiilor libere și studiilor de caz cu invitați speciali care împărtășesc experiențele lor la un pahar cu vin / bere / whiskey, dar și jocurilor de team-building exclusiv online 😉
  • Cadru informal, plin de dialoguri libere și informații practice, dar și multe zâmbete în mijlocul celei mai frumoase comunități din online.

Până pe 31 iulie, taxa de participare la Școala de Vară GPeC Online este de doar 299 EUR + TVA/persoană pentru 24 de ore de cursuri intensive menite să ajute orice magazin online să crească from Zero to Hero! Începând cu 1 august, taxa crește la 349 EUR, așadar grăbiți-vă pentru a beneficia de discount-ul de 50 EUR!

Introduceți evenimentul în

Softlead

Softlead

Softlead este singurul marketplace cu rol de generator de lead-uri din România, peste 600 de soluții software fiind listate în cadrul platformei. 

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Digital Divas 2021

Pentru ca ai libertatea de a-ti alege propriul drum, pentru ca ai energie si curaj, pentru ca esti un creator de frumos si pentru ca stii ca nu exista visuri prea mari. Pentru ca tu stii exact cine esti, vino alaturi de noi la o noua editie Digital Divas indrazneata, plina de inspiratie si informatii de top. Va fi o zi dedicata unei frumuseti libere, nonconformiste si curajoase.

Citește tot arrow_forward

VisualFest 2021

Comunicarea vizuala este in acest moment forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare. Mai mult, influencerii folosesc cel mai adesea canalele foto si video pentru a comunica cu audientele lor.

Citește tot arrow_forward