Şcoala de Iarnă de E-Commerce & Digital Marketing GPeC

Online Online
24 - 28 Februarie 2021 24 - 28 Februarie 2021

Şcoala de Iarnă GPeC este singura serie de Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing din România - care va avea loc exclusiv online, în perioada 24-28 februarie 2021.


Şcoala de Iarnă de E-Commerce & Digital Marketing GPeC

Înscrierile sunt în desfăşurare, iar până pe 3 februarie, ora 23:59, beneficiezi de un discount de 50 EUR din taxa de participare --> https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/
Trainerii excepţionali cu care vă veţi întâlni la Şcoala de Iarnă GPeC & Subiectele dezbătute în cadrul Cursurilor.

• Florin Filote & Oana Antohe (eMAG Marketplace) - eMAG Seller Academy Case Studies

• Cristi Movilă (VTEX) - Launching Your Own Online Marketplace: Collaborative Commerce on VTEX

• Raluca Radu (MTH Digital & ANSWEAR.ro) - 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads & Instagram Ads

• Sebastian Cosmor (Retargeting BIZ) - Facebook & Google Ads: From Zero to Hero

• Cătălin Macovei (MOLOSO) - Cum să faci o campanie performantă de Google Shopping

• Mihai Vînătoru (DWF) - Analiza SEO a competitorilor: cum poţi analiza strategia SEO a unui competitor pentru a-ţi adapta propria campanie

• Andrei Radu (GPeC) - Desaga cu sfaturi practice pentru optimizarea UX şi a Ratei de Conversie

• Roxana Hurducaş (Marcomm Auditor & Consultant) - Branding de la A la Z

• Cosmin Dărăban (Gomag) - 21 de tactici pentru atragerea şi retenţia clienţilor online

• Eugen Potlog (UX Studio) - Google Analytics pentru E-Commerce

• Dragoş Smeu (Mavericks) - Campanii integrate în Google Ads. Cum le abordăm, cum ne uităm la date?

• Bogdan Manolea (TRUSTED.ro) - Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online

• Cornel Morcov (FAN Courier) - Logistică şi curierat în E-Commerce

Ce te aşteaptă la Şcoala de Iarnă GPeC

• Cunoaşterea colegilor de curs într-o sesiune de Ice Breaking Online în seara zilei de 24 februarie

• 6 ore de cursuri în fiecare din zilele de 25-26-27-28 februarie = 24 de ore de conţinut intensiv de E-Commerce şi Digital Marketing - totul axat pe tips & tricks şi exemple practice de la unii dintre cei mai buni traineri din domeniu

• Exerciţii practice pentru aplicarea cunoştinţelor dobândite la cursuri

• Serile sunt rezervate discuţiilor libere şi dezbaterilor cu invitaţi speciali care împărtăşesc experienţele lor la un pahar cu vin, dar şi jocurilor de team-building şi distracţie exclusiv online + concert folk online cu Marius Matache :)

• Cadru informal, plin de dialoguri libere şi informaţii practice + multe zâmbete şi networking în mijlocul celei mai frumoase comunităţi din online


Până pe 3 februarie, ora 23:59, taxa de participare la Şcoala de Iarnă GPeC este redusă cu 50 EUR, preţul fiind de doar 299 EUR + TVA/persoană pentru 24 de ore de cursuri intensive menite să ajute orice magazin online să crească from Zero to Hero!

 

Softlead este cea mai importantă platformă de tip B2B din România, care ajută companiile să identifice aplicația software potrivită, pe baza ADN-ului Digital. Cu acces la peste 1300 de aplicații software și peste 740 de furnizori IT parteneri listați, Softlead.ro reprezintă un ecosistem integrat, util în procesul de informare, bugetare și achiziție software al oricărei companii...

Citește mai mult

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?