Robochallenge Romania 2016

Pasionat de robotică? Liga Sudenților Electroniști și ETTI Robochallenge (cu sprijinul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Politehnică din București) te așteaptă la cea mai interesată competiție din România dedicată acestei industrii. Evenimentul va avea loc în perioada 28-30 octombrie 2016 în București.

  • BUCURESTI
  •    28 - 30 Octombrie 2016

Pasionat de robotică? Liga Sudenților Electroniști și ETTI Robochallenge (cu sprijinul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Politehnică din București) te așteaptă la cea mai interesată competiție din România dedicată acestei industrii. Evenimentul va avea loc în perioada 28-30 octombrie 2016 în București. 

Evenimentul este un mix excelent de pasiune, creativitate, strategie și tehnică pentru cei care aleg să participe la următoarele probe de concurs:

  • Mega Sumo
  • Mini Sumo
  • Micro Sumo
  • Line Follower
  • Line Follower Enhanced
  • Labirint
  • Fotbal
  • Air Race
  • Roboti Umanoizi
  • Freestyle Showcase

Probele de concurs - Categoria copii:
- Mini Sumo - kids
- Line Follower - Kids

Înscrierile vor începe din data de 15 iunie pe www.robochallenge.ro. Pentru a face parte din  competiție, echipele participante vor achita o taxă de 10 Euro/echipă. Pasionații de astfel de tehnologii și susținătorii pot participa gratuit la eveniment.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Digital Divas 2021

Pentru ca ai libertatea de a-ti alege propriul drum, pentru ca ai energie si curaj, pentru ca esti un creator de frumos si pentru ca stii ca nu exista visuri prea mari. Pentru ca tu stii exact cine esti, vino alaturi de noi la o noua editie Digital Divas indrazneata, plina de inspiratie si informatii de top. Va fi o zi dedicata unei frumuseti libere, nonconformiste si curajoase.

Citește tot arrow_forward

VisualFest 2021

Comunicarea vizuala este in acest moment forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare. Mai mult, influencerii folosesc cel mai adesea canalele foto si video pentru a comunica cu audientele lor.

Citește tot arrow_forward