150 de participanți sunt așteptați la Impact Hub București, pentru a dezbate și găsi soluții la probleme ce apar la intersecția ariilor tehnice, precum digital analytics, data visualisation, data science, cu ariile specifice online marketingului, precum conversion rate optimization, advertising, tech-products optimization.
Evenimentul este susținut de Maastricht School of Management, una dintre cele mai apreciate școli cu programe EMBA din lume.
O parte din discuții vor fi conduse de specialisti de renume precum:
· Sjaun Wong – Analytics Director, Samsung UK
· Alban Gerom – VP, Data & CX Technology Manager at Barclays
· Nicoleta Iordache – Head of Digital Intelligence & Analytics CheilDIA for Samsung Europe
· Peter O’Neill – Director of Analytics at Ayima.
Cele peste 70 de ediții organizate internațional până acum au adus împreună specialisti în digital analytics, data science, product management, conversion rate optimization, advertising și tech entrepreneur pentru a-i ajuta să înteleagă mai bine potențialul datelor in creșterea unui business și pentru a invăța unii de la ceilalți.
Fiecare participant poate deveni speaker și poate propune un subiect de prezentare sau workshop, cadrul informal fiind unul dintre lucrurile care fac MeasureCamp productiv pentru cei care caută alternative la evenimentele cu prezentări one-way.
Distributia biletelor va fi realizată în 3 transe, în limita locurilor disponibile.
Prima oportunitate pentru a obtine un bilet va fi pe data de 28 August, ora 11:00: https://www.eventbrite.com/e/measure-camp-bucharest-tickets-68603981355.
Measure Camp Bucharest va avea loc într-o singură ediție anuală, începând cu 2 noiembrie 2019