How to Web 2019

Conferința How to Web 2019, unul dintre evenimentele de referință de tehnologie și inovație din Europa, expune metodele, tacticile și mentalitățile startup-urilor care au provocat revoluții digitale, și oferă acces direct la experți internaționali și locali, precum și exemple de succes din noul val de startup-uri din România și Europa Centrală și de Est. 

Dedicată dezvoltării și scalării produselor digitale, How to Web reunește anual peste 1500 de antreprenori în tehnologie, dezvoltatori de produs, developeri, specialiști în marketing online, inovatori și investitori.

Printre speakerii conferinței se numără Vladimir Oane (antreprenor în serie, UberVu și Deepstash), Udit Batra (expert produs, Booking.com), Dan Toma (expert în inovație și autor al The Corporate Startup), Carlos Espinal (investitor, Seedcamp), Jeroen Corthout (expert în produs și vânzări, SalesFlare), Sean Sheppard (marketer, GrowthX and GrowthX Academy), Irina Scarlat (Project Manager European Growth Machine, Revolut) și Enis Hulli (investitor, 500startups Istanbul).

Anul acesta startup-urile din tehnologie vor putea să intre în competiție în cadrul a două programe diferite: Startup Spotlight (în parteneriat cu KPMG) și UiPath Automation First CEE Awards.

  • BUCURESTI - Face Convention Center,
  •    30 - 31 Octombrie 2019

Evenimentul va avea loc în București, la Face Convention Center, pe parcursul a două zile, pe data 30 și 31 octombrie 2019.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Digital Divas 2021

Pentru ca ai libertatea de a-ti alege propriul drum, pentru ca ai energie si curaj, pentru ca esti un creator de frumos si pentru ca stii ca nu exista visuri prea mari. Pentru ca tu stii exact cine esti, vino alaturi de noi la o noua editie Digital Divas indrazneata, plina de inspiratie si informatii de top. Va fi o zi dedicata unei frumuseti libere, nonconformiste si curajoase.

Citește tot arrow_forward

VisualFest 2021

Comunicarea vizuala este in acest moment forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare. Mai mult, influencerii folosesc cel mai adesea canalele foto si video pentru a comunica cu audientele lor.

Citește tot arrow_forward