CX Conference

Le Château Le Château
14 - 15 Octombrie 2025 14 - 15 Octombrie 2025
CX Conference, eveniment de referință dedicat profesioniștilor în experiența clientului, revine pe 14-15 octombrie 2025, într-un format care combină conținut relevant cu spații potrivite pentru discuții aplicate și perspective valoroase. Astfel, evenimentul începe pe 14 octombrie la Le Château (Strada Turturelelor 11, Sector 3, lângă Piața Alba Iulia) și continuă pe 15 octombrie cu CX Workshops la Maidan Spațiul (Bulevardul Expoziției 2, Sector 1), într-un format dinamic și colaborativ.
CX Conference

Ediția din acest an explorează intersecția dintre inteligența artificială și factorul uman în crearea experiențelor clienților, oferind studii de caz practice și previziuni pentru viitorul industriei CX (Customer Experience). Evenimentul este organizat de Customer Experience România și Gabriela Ciupitu, recunoscută recent drept cel mai influent profesionist în Customer Experience la nivel global. CX Conference reunește lideri din business, experți în tehnologie și profesioniști din domeniu pentru a dezbate tendințele care modelează viitorul relațiilor cu clienții.

Pulsul activității de CX în România și Moldova, prin Customer Centricity Index și CX Maturity Study 2025

CX Conference aduce în premieră în această ediție Customer Centricity Index, un studiu realizat împreună cu Ipsos, despre cum percep clienții experiențele oferite de brandurile din principalele industrii din România. Studiul va cuprinde informații despre interacțiunile cu produsele și serviciile brandurilor, self-service, atitudinea angajatilor și eficienta proceselor. 

La finalul primei zile de conferință, în cadrul Customer Centricity Gala, vor fi premiate companiile care nu doar promit, ci oferă experiențe cu adevărat centrate pe client, respectiv care au obținut cele mai bune rezultate în Index.

Conferința va include prezentări, paneluri și sesiuni interactive, axate pe studii de caz relevante din domenii precum retail, servicii financiare, telecomunicații și nu numai. CX Maturity Study 2025 pentru România și Moldova realizat în parteneriat cu Staffino,  va dezvălui, ca în fiecare an, evoluția strategiilor și practicilor CX din piața locală privind pilonii: strategia CX, cultură centrată pe client (customer-centric culture), customer & employee journey, experiență digitală și vocea clienților.

Ce înseamnă un CX adaptat noii realități digitale? Cât de mult din parcursul clientului poate fi automatizat fără a pierde autenticitatea? Cum influențează cultura internă capacitatea de a livra loialitate și relevanță? Sunt doar câteva dintre întrebările la care vor răspunde speakerii invitați.

Experți internaționali și locali în agenda conferinței

Agenda conferinței din 14–15 octombrie va include teme precum viitorul CX, îmbinarea dintre interacțiunile AI și cele umane, strategiile de foresight în designul experiențelor, dar și studii de caz concrete din companii care au integrat tehnologia fără a pierde componenta umană. 

Printre speakerii confirmați se numără specialiști din România și din străinătate, cu expertiză în transformare digitală, leadership empatic și customer-centric culture,  precum Ian Golding (Customer Experience Consultancy), Bruce Temkin (Temkinsight), Olga Potaptseva (European Customer Consultancy), Andreea Coca (Pluxee România), Gabriela Roșca (Smart HR Event), Alina Dimbean ( Delgaz Grid), Bülent Duagi (Strategy Consultant), Hunor Kovacs (Geomant), Ștefan Dumitru (Geomant), Gabriela Ciupitu (Customer Experience România), urmând ca line-up-ul complet să fie actualizat în perioada următoare.

 

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?