Aplică la TechTor - mentorship program

Te-ai gândit că este un moment potrivit pentru a-ți îmbunătăți abilitățile tehnice? Vrei să contribui în cadrul unui proiect open-source? Atunci este cazul să povestim de Techtor.

  • BUCURESTI
  •    05 - 12 Aprilie 2019

TechTor este un program de mentorat organizat de Codette în parteneriat cu Lenovo Foundation. Programul se derulează pe o perioadă de 6 săptămâni, fiecare participant lucrează la un proiect tehnic, sub îndrumarea unui mentor. Aceștia sunt angajați Lenovo sau membri Codette și au un background solid în domeniul ales.

Criterii eligibilitate înscriere
➡️ Studenți sau absolvenți (de maxim 2 ani)
➡️ Direcții de dezvoltare (match între abilități mentori și dorințele tale de dezvoltare)
➡️ Motivația de a partipa la TechTor

Pe perioada programului de mentorat vor avea loc două etape de check: una după primele trei săptămâni, iar cealaltă la final. Îți vei prezenta proiectul final în cadrul Demo Day @TechTor pe 25 mai.

Înscrierea se face până la 12 aprilie 2019 completând formularul: https://forms.gle/qsjSy9E48eHJLZMc9

Dacă vrei să ai parte de o provocare și să îți îmbunătățești abilitățile tehnice lucrând la un proiect care să te pasioneze, atunci nu ezita să aplici. Vom alege participanții după motivația de a lua parte la acest proiect și în funcție de abilitățile tehnice ale mentorilor noștri. Menționăm că vom urmări obținerea unei participări 50-50 între sexe.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Digital Divas 2021

Pentru ca ai libertatea de a-ti alege propriul drum, pentru ca ai energie si curaj, pentru ca esti un creator de frumos si pentru ca stii ca nu exista visuri prea mari. Pentru ca tu stii exact cine esti, vino alaturi de noi la o noua editie Digital Divas indrazneata, plina de inspiratie si informatii de top. Va fi o zi dedicata unei frumuseti libere, nonconformiste si curajoase.

Citește tot arrow_forward

VisualFest 2021

Comunicarea vizuala este in acest moment forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare. Mai mult, influencerii folosesc cel mai adesea canalele foto si video pentru a comunica cu audientele lor.

Citește tot arrow_forward