Academia Atelierul Digital - Ediția 3

Google România lansează a treia ediție a Academiei Atelierul Digital!

  • BUCURESTI - Atelierul Digital Hub, ASE, sala 1204
  •    09 - 12 Noiembrie 2017

Google România lansează a treia ediție a Academiei Atelierul Digital!

Aplică până pe 15 octombrie la singura școală gratuită de digital marketing din România: http://atelieruldigital.com/academia .

Academia Atelierul Digital îi aduce pe studenții pasionați de marketing online timp de 4 zile la București, pentru a afla de la specialiștii Google baza unei strategii online.

Fii printre cei mai buni participanți și poți obține un internship plătit de 6 luni la Hub-ul Atelierul Digital din universitatea ta, unde vei ajuta antreprenorii locali să își digitalizeze afacerea.

Academia Atelierul Digital are loc în perioada 9 - 12 noiembrie și se adresează studenților din:
- Universitatea Babeș Bolyai Cluj Napoca;
- Universitatea Transilvania Brașov;
- Universitatea de Vest din Timișoara;
- Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iași;
- Universitatea Ovidius Constanța.

Nu se percepe taxă pentru înscriere sau participare, iar transportul, cazarea și masa sunt asigurate de către organizatori.

Subiectele abordate la Academie sunt următoarele:
- Digital Trends
- Elementele de bază ale unui website
- Google AdWords
- Google Analytics
- SEO
- Social media (Facebook, LinkedIn, YouTube)
- Business Strategy

Programul este realizat de Google România, având Fundația LEADERS ca partener educațional.

Introduceți evenimentul în

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Digital Divas 2021

Pentru ca ai libertatea de a-ti alege propriul drum, pentru ca ai energie si curaj, pentru ca esti un creator de frumos si pentru ca stii ca nu exista visuri prea mari. Pentru ca tu stii exact cine esti, vino alaturi de noi la o noua editie Digital Divas indrazneata, plina de inspiratie si informatii de top. Va fi o zi dedicata unei frumuseti libere, nonconformiste si curajoase.

Citește tot arrow_forward

VisualFest 2021

Comunicarea vizuala este in acest moment forma de exprimare preferata atat a utilizatorilor social media, cat si a brandurilor active in marketing si comunicare. Mai mult, influencerii folosesc cel mai adesea canalele foto si video pentru a comunica cu audientele lor.

Citește tot arrow_forward