OptiOffer este un SRP (Supplier - Reseller Platform). Folosind ultimele tehnologii, conectează cataloagele de produse ale furnizorilor cu cele ale revânzătorii lor. O experiență B2C în tranzacțiile B2B, fara sute de cataloage PDF sau printate, liste de preturi si mailuri peste tot. In acest fel ei au in permanenta ultimele date despre produsele lor sa isi poata gestiona ofertele comerciale intro platforma care face vânzarea și achiziția de produse și echipamente, eficientă si mobilă.
Antreprenorii și agenții de vânzări trebuie să se poată concentra pe relația cu clientul în loc sa petreacă ore în șir pentru gestionarea ofertelor de preț, cataloagelor de produse și comenziilor către furnizori. În lumea echipamentelor profesionale, crearea unei singure oferte poate dura de la cateva ore la cateva zile, în funcție de complexitatea proiectului.
Traditional, aceste procese se fac manual. Agentul de vanzari copiază descrierile, specificațiile și prețurile produselor din cataloage PDF într-un document Word sau Excel. Este un proces de du-te-vino, pentru firmele mici și mijlocii, nu s-a schimbat major din anii 90, de la lansarea Excel și Word.