Despre Warehouse Manager

Warehouse Manager este o aplicatie gandita a oferi un set optim de functionalitati dedicate activitatii operationale din depozit, mult mai strans integrat cu B-Org si Neomanager – sistemele ERP ale Transart. Aplicatia utilizeaza codurile de bare si poate rula pe terminale mobile Motorola, bazate pe Windows CE.

In actuala versiune a aplicatiei Warehouse Manager s-a dat curs circuitelor de baza de intrare-iesire-inventariere efectuate in depozit. Culegerea datelor la receptii, prelevarea prin scanarea codurilor de bare, se efectueaza pe terminalul mobil, urmand ca datele centralizate sa fie preluate in sistemul ERP. Documentele incep sa se opereze pe terminalul mobil, cu acces permanent la baza de date, parteneri si produse, iar odata finalizata receptia cantitativa in depozit informatia se transmite in ERP precompletand nota de intrare receptie, usurand astfel munca celui care inchide (corect) si din punct de vedere fiscal documentele. Similar pentru livrare, pe baza comenzilor inregistrate in ERP, gestionarul primeste informatii complete pentru pregatirea eficienta a livrarilor (produse, cantitate, locatie marfa etc). Odata confirmate operatiunile in deposit, emiterea facturii si/sau avizului sunt facilitate si bazate pe confirmarea “cantitate faptica = cantitate scriptica”.

Din punct de vedere operational, in acest moment sunt asigurate urmatoarele functionalitati:

  • scanare cu terminal a intrarilor cu generare notelor de intrare receptie aferente (NIR, NIRI)
  • scanare cu terminal a iesirilor: pe baza de Factura proforma confirmata (Comanda client) se poate emite factura si/sau aviz cu produsele prelevate pe terminal
  • scanare cu terminal a inventarelor – in ERP se decide deschiderea unui inventar, documentul ajunge pe terminal unde se face numararea faptica, iar apoi este valorificat in ERP generand automat plusuri/ minusuri de inventar
  • scanare cu terminal a produselor in vederea verificarii stocului, pretului, locatiei de depozitare – operatiune complementara de interogare independenta a stocului

Iata care sunt beneficiile oferite:

  • Imbunatateste acuratetea identificarii produselor, utilizand coduri de bare, elimina erorile de identificare manuala generand astfel exactitate in stocuri
  • Ofera mobilitate si ghidare operatorilor atat la receptia cat si la livrarea marfurilor
  • Creste productivitatea lucratorilor din depozit, automatizand prelevarea datelor
  • Elimina problemele generate de confundarea produselor si a livrarilor neconforme cu solicitarile clientilor
  • Scurteaza timpul de receptie a marfii si de intocmire a documentului aferent evidentierii operatiunii in ERP
  • Scurteaza timpul de livrare a marfii la vanzare, facilitand intocmirea automatizata a facturii aferente
  • Faciliteaza verificarea rapida a pretului si existentei pe stoc a unui produs expus (de exemplu intr-un showroom)
  • Vizibilitate si control sporit pe activitatea efectuata de angajatii din depozit