TimeLine este cu siguranță cea mai inovativă soluție ERP pentru întreprinderile de producție de pe piața europeană. Premiată în 2021, 2020, 2018 și 2016 cu premiul pentru sistemul ERP al anului, în 2019 cu premiul pentru cea mai bună tehnologie și în 2015 cu premiul pentru inovație, TimeLine constituie platforma ideală pentru IMM-urile flexibile în desfășurarea activității lor. Platforma TimeLine reunește funcții ERP cu un sistem integrat de e-mail și management al documentelor și permite o gestiune unitară a tuturor proceselor comerciale și a documentelor companiei.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Planificarea producției
- Proces automat APS (Advanced Planning and Scheduling System)
- Comenzi de planificare și comenzi de producție
- Planificatoare grafice: Gantt și calendar
- Planificare generală și în detaliu (detalii)
- Planificare la nivel de loturi: împărțire cantitate comandă în loturi, unificare loturi provenind din comenzi diferite (serie, paralel, șarjă), planificarea și raportarea acestor loturi
- Vizualizarea gradului de ocupare a resurselor
- Niveluri de simulare și planificare pe resurse alternative
- Available-to-promise (ATP): calculul termenului de livrare direct în momentul introducerii comenzii client
Raportarea producției
- Din aplicație, pe web, pe telefoane mobile/tablete, pe calculatoare cu ecran tactil, amplasate în producție (detalii)
- Raportare de timp și cantitate
- Raportare de piese rebut sau blocate pentru controlul calității
- Raportare de timpi de defecțiune și inactivitate a utilajelor
- Raportare loturi planificate, în funcție de specific (serie, paralel, șarjă)
- Statistici periodice per angajat, mașină etc.
- Integrare cu cititoare de coduri de bare și alte dispozitive
- Șarje de proces (de ex. pentru topire sau călire)
- Trasabilitate completă de la materia primă la produsul finit
Gestiunea producției
Resurse de producție- Grupe sau resurse individuale: mașini, angajați, unelte, resurse externe
- Program de lucru și capacitate finită sau infinită
- Procent de utilizare
- Costuri orare
- Catalog de operații
- Timpi de producție: timp de pregătire, timp de prelucrare internă, timp de prelucrare externă
- Atribuirea parametrizabilă a resurselor de producție la operații
- Resurse și operații alternative
- Liste de componente
- Materiale și cantități alternative
- Rețete generice, per unealtă (articole în cuiburi) sau per articol
- Retețe multiple: principală și alternative
- Șabloane și copiere
- Descompunerea multi-nivel a rețetei
- Informații despre utilizarea componentei și înlocuirea acesteia
- Antecalculație de preț pentru produse noi
- Postcalculație pentru fiecare comandă de producție, cu evaluarea materialului atât după preț mediu cât și FIFO
- Evaluarea producției în curs
- Fișe de producție
- Tipuri de producție posibile: producție de serie, producție articole unice, producție articole cuplate (bazate pe forme/matrițe, în cuiburi)
- Comenzi multinivel
- Comenzi în cadrul unui proiect
- Mărimi de lot și alternative
- Trasabilitate completă și integrare cu documentele comerciale (confirmări de comandă), respectiv documentele de calitate
- Posibilitate de transfer a materialelor în comenzi de achiziție
- Posibilitate de transfer a operațiilor în comenzi de prelucrare externă
- Multiple tipuri posibile: forme de injecție, matrițe de turnare etc.
- Suport la nivelul operație de producție: definire alternativă a timpilor de pregătire și de producție, cicluri de start, număr de cavități etc.
- Definire unelte și matrițe multinivel
- Interval de service
- Blocare pentru mentenanță
- Avertizare la sfârșitul duratei de viață
- Jurnal de evenimente
- Cuiburi/cavități
- Sarcini de întreținere
- Resurse externe
- Tarif pe operație și piesă
- Depozite externe: mișcări de stoc și consum
- Documente de însoțire a mărfii
- Planul zilelor lucrătoare
- Etape și faze
- Asociere documente comerciale și notițe
- Definire sarcini pe etapă
- Listă de componente proiect
- Comenzi de producție și raportare
- Urmărire buget și postcalculație
- APQP (Advanced Product Quality Planning)
- Piese de schimb și consumabile
- Planuri de service, cu sarcini
- Planificarea sarcinilor în calendar
- Raportarea sarcinilor efectuate
- Dispozitiv UMI (Universal Machine Interface) pentru captură de date de la mașini și utilaje
Integrare CAD/PDM/MES
Integrare CAD/PDM- Interfață import din AutoDesk Inventor, AutoDesk Vault, SolidWorks și EPlan
- Import listă componente din sisteme CAD pentru a genera articole
- PDM pentru fișiere CAD prin TimeLine DMS
- Revizionare automată a articolelor re-importate
- Proprietăți tehnice și căutare după acestea
- Mapări la căi diferite în rețea, blacklist
- Transfer de ansamble CAD (multinivel) în articole multiple sau în comenzi de producție multinivel
- Vizualizare fișiere STEP
- Plugin Inventor (bidirecțional): SmartCopy, căutare și înlocuire 3D, CheckIn, CheckOut, editare directă a nomenclatorului de articole din Inventor, fără a necesita pornirea TimeLine ERP
- Dispozitiv UMI (Universal Machine Interface) pentru captură de date de la mașini și utilaje
Ofertare/CRM/Antecalculație
- Notițe din discuții și recontactare
- Calendar colaborativ
- Cereri de ofertă
- Oferte (cu versionare)
- Editor RTF integrat (pot fi inserate poze, texte predefinite sau tabele)
- Motive de refuz și analize periodice
- Previziuni de comenzi viitoare (cantitativ și valoric)
- Campanii de informare
- Multinivel
- Posibilitate de creare din articole șablon sau import listă de componente CAD
- Definire de formule pentru prefabricate și profile
- Preluare în documente comerciale, cu posibilitate de transfer a anumitor noduri în poziții separate
- Generator de variante, cu posibilitatea de a genera calculații diferite în funcție de specificațiile tehnice selectate
Vânzare
Vânzare produse- Confirmări de comandă
- Comenzi succesive (automotive, import EDI)
- Facturi proforma
- Facturi simple
- Facturi directe (cu livrare inclusă)
- Livrări cumulate într-o singură factură
- Proces de plată în avans sau în tranșe, cu posibilitatea de stabilire a intervalelor de plată
- Note de credit
- Calculul adaosului de preț generat de fluctuația cotațiilor bursiere pentru materiale (metal)
- Ofertare și vânzare servicii (număr de ore/zile)
- Tarif orar sau preț paușal
- Sarcini de lucru și preluare în rapoarte de activitate
- Facturare după prețul ofertat sau în baza raportării sarcinilor
- Contracte cu plata recurentă
- Matrice de comisioane per client și grupă de articole
- Maxim trei agenți de vânzare per document comercial
- Modul pentru calculul comisioanelor
- Informații statistice și rapoarte
- Import manual/automatizat din e-mail sau fișiere PDF/Excel (detalii)
- EDI compatibil cu standardele ANSI-X12, Odette, VDA, Edifact
- Mapare flexibilă, bi-direcțională: intrare/ieșire
- Comenzi și Pick-up-sheets (DELFOR, DELJITPUS)
- Avize de livrare, facturi, note de credit
- Verificări logice
Depozitare și logistică
Depozitare și logistică- Multiple depozite
- Stoc în prelucrare externă
- Depozite de consignație (achiziție/vânzare)
- Locații de depozitare
- Numere de lot și de serie
- Ordine de transfer între depozite
- Note de transfer între depozite
- Document însoțire marfă
- Mișcări manuale de stoc, din aplicație, pe web, pe telefoane mobile/tablete, pe calculatoare cu ecran tactil
- Inventar
- Propuneri de livrare (FIFO, reambalare)
- Propuneri de facturare pentru retragerile din depozitele de consignație
- Liste de încărcare
- Declarații Intrastat/Extrastat
- Gestiunea combinată a mărfurilor în ambalaje (SKU)
- Definire structură de ambalare per partener de afaceri
- Posibilitate de ambalare și re-ambalare
- Mutarea automată în/din contul partenerului de afaceri a ambalajelor la livrare
- Determinarea ambalajelor disponibile
- Proces automatizat MRP (Material Requirements Planning)
- Stoc minim
- Mărime lot
- Descompunerea multinivel a rețetei, pe baza necesarului de producție și vânzare
- Integrarea comenzilor de achiziție deja lansate
- Timpi de siguranță și de tranzit la reaprovizionare
- Matricea zilelor lucrătoare, atât pentru firma proprie cât și pentru furnizori
- Propunere furnizor principal
- Contopire propuneri distincte într-o singură comandă
Contabilitate financiară
- Date de bază
- Registre de intrare/ieșire
- Propuneri de plată furnizori
- Somații de plată în funcție de scadență
- Jurnale, fișe de cont,
- Evaluarea FIFO a stocurilor la o anumită dată și a producției în curs
- Alocare elemente deschise, plăți, înregistrări contabile manuale
- Stabilirea prețului de intrare din producție pe baza calculației estimative a comenzii de producție
- Export/Import: eFactura, SEPA, SAGA, EBICS etc.
- Declarații fiscale
Managementul documentelor externe
- Fiecărui obiect din program (de ex. articol, client, comandă) i se pot atașa documente externe în orice format
- Documentele sunt stocate securizat pe server
- Drepturi de acces definite per utilizator
- Funcție de arhivare a documentelor/e-mailurilor pentru un număr de ani
- Funcție de versionare
- Căutare în conținutul documentelor atașate
- Integrare OCR/Barcode
- Creare de documente comerciale pe baza fișierelor primite și a profilelor definite (OCR-Tokenizer)
- Import automat
- Certificat în Germania
Funcții generale sistem
E-mail- Client de e-mail integrat
- Integrare cu documentele comerciale și procesele de afaceri
- Posibilitate de partajare între angajați
- Suport pentru Exchange Web Services și event-uri IMAP
- Posibilitate de asociere cu mai mulți angajați
- Timp estimat, data planificării
- Raportarea sarcinilor
- Posibilitate de facturare către terți
- Interfață tradusă în multiple limbi (română, engleză, germană etc.)
- Formularele și documentele pot fi traduse automat în funcție de limba selectată pentru comunicarea cu fiecare partener de afaceri în parte (de ex. aceeași factură poate apărea în engleză sau în română pentru clienți diferiți)
- Orice tabel poate fi exportat în format Excel
- Orice raport poate fi exportat ca PDF
- Posibilitate de interfațare cu multiple alte sisteme, inclusiv la cerere
- Acces concurențial la informații: deschiderea modulelor în mod de citire și blocarea datelor doar când se încearcă modificarea acestora
- Gestiune drepturi utilizatori
- Update automat pe toate stațiile de lucru
- Servicii programate pe server (de ex. import curs valutar, rulare MRP/APS, generare rapoarte)
- Comunicație securizată client-server prin tunel VPN inclus (standard TLS 1.3, port 443 – nu trebuie reconfigurat firewall-ul)
- Calendar colaborativ, pentru a stabili întâlniri comune între mai mulți angajați
- Integrare cu informațiile despre partenerii de afaceri
- Întâlniri repetitive
- Compatibil CalDAV
- Editor SQL integrat
- Generator de rapoarte integrat
- Analize pivot, inclusiv pe seturi mari de date
- Balanced Scorecard (MIS)
- TimeLine Developer
Date de bază
- Gestiune parteneri de afaceri: furnizori, clienți și potențiali clienți
- Verificare după cod TVA
- Gestiune articole: materiale, semifabricate, articole finite, seturi și sortimente
- Furnizor principal și alternativi
- Prețuri generice, de listă sau specifice partenerului de afaceri
- Prețuri cu interval de valabilitate
- Scale cantitative și istoric de preț
- Adaosuri de preț (per kilogram, per bucată, absolut)
- Unități de măsură alternative și factor de conversie
- Cantități cu număr de zecimale definit în funcție de unitatea de măsură
- Gestiunea punctelor de lucru și a fabricilor
- Gestiunea desenelor tehnice (cu număr, index, descriere și integrare DMS)
- Proprietăți tehnice: definire seturi de proprietăți (numerice, text, listă de valori), alocare la articole sau fișiere PDM/DMS, posibilitate de căutare după proprietăți
- Prefabricate și profile, formule de calcul în funcție de format
Solicită un demo pentru TimeLine ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația TimeLine ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!