SplashCollect este o soluție software de colectare debite restante care elimină munca manuală necesară în gestionarea creanțelor și comunicarea cu clienții restanți, prin automatizarea și optimizarea resurselor și proceselor de collection. Astfel, echipele de colectare datorii vor avea la dispoziție instrumentele necesare pentru:
• Identificarea rapidă a datornicilor, crearea de tichete de delincvență, gestionarea conturilor datornicilor, monitorizarea și finalizarea procesului de colectare
• Recuperarea rapidă a restanțelor de la clienții corporativi, prevenirea creării și creșterii creanțelor
• Reducerea timpului de analiză prin vizualizarea rapidă a situației conturilor restante și a indicatorilor cheie relevanți
Dezvoltată pe platforma Microsoft Dynamics 365, SplashCollect oferă utilizatorilor funcționalități esențiale în procesul de collection, precum:
• Indicatori actualizați zilnic la nivel de contract și client
• O imagine de ansamblu asupra tuturor clienților
• Dashboard-uri personalizate pentru managerii și agenții de colectare debite
• Peste 35 de rapoarte și grafice predefinite, cu opțiune de export
• Proces de lucru configurabil pentru activitățile de recuperare
• Actualizarea zilnică a listelor de activități de colectare alocate agenților
• Șabloane predefinite de memento-uri și notificări, pentru e-mail și SMS
• Fluxuri de lucru personalizate (procese automatizate)
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Windows
- SaaS
- On premises
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
Management clienți și datorii
SplashCollect oferă o bază de date centralizată cu clienți, contracte, facturi, plăți asociate sau plăți în avans, valori mobiliare, penalități calculate, datorii, precum și DPD (Days Past Due sau numărul zilelor trecute de la scadență). Informații complete despre conturile restante sunt ușor accesibile în sistem, inclusiv agentul responsabil de cont, întregul istoric al interacțiunilor cu clientul și finalitatea acestora, suma promisă și multe altele.
Automatizare procese
SplashCollect oferă un proces structurat de colectare a datoriilor, adaptat la nevoile specifice ale companiei tale. Sistemul eficient de ticketing al soluției automatizează procesul de identificare și colectare debite restante prin închiderea și deschiderea de tichete de delincvență în funcție de apariția plăților în aplicație și a închiderii facturilor. Mai mult, soluția permite gestionarea simultană a mai multor procese de lucru și oferă rapoarte specifice pentru fiecare proces în parte.
Această abordare scade valoarea indicatorului DSO ( Days Sales Outstanding) prin reducerea numărului mediu de zile necesar transformării creanțelor în numerar.
Management activități colectare
SplashCollect elimină munca manuală necesară în gestionarea interacțiunilor cu datornicii, o activitate extrem de costisitoare și consumatoare de timp. Fluxurile de colectare datorii definite în sistem permit urmărirea activităților asociate fiecărui cont, de la pașii finalizați și starea curentă la pașii și activitățile de colectare viitoare, suma datorată, responsabilul de cont sau numărul de zile trecute de la scadență. Mai mult, fluxurile de activități configurabile din sistem ajută la coordonarea și delegarea executării sarcinilor, simultan sau în mod dependent, în funcție de abilitățile individuale, optimizând astfel activitatea fiecărui agent.
Analiză și raportare
Cu peste 35 de rapoarte predefinite, dashboard-uri intuitive și actualizări zilnice ale indicatorilor la nivel de contract și client, managerii și echipele de recuperare creanțe au posibilitatea: să raporteze mai ușor rezultele obținute, să obțină mai multă vizibilitate și control asupra eficienței proceselor de collectioni, dar și să dedice mai mult timp îmbunătățirii relației cu clienții, reducând astfel datoriile acestora și influențând pozitiv fluxul de numerar.
Integrări și module adiționale
SplashCollect poate fi integrat cu ERP-ul pe care îl folosești în prezent, astfel încât toate datele necesare pentru colectarea datoriilor - conturi, contracte, facturi, plăți, solduri, pot fi ușor sincronizate între cele două sisteme. În plus, poți îmbunătăți relația cu clienții și partenerii, la costuri operaționale mici, prin extinderea soluției SplashCollect cu module adiționale precum Portal Service Clienți pentru clienți și utilizatori externi, SplashSMS pentru trimiterea automată de SMS-uri, sau SplashSurvey pentru colectarea cu ușurință a feedback-ului de la clienți.
Solicită un demo pentru SplashCollect
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SplashCollect completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!