Interfata de vanzari constituie punctul de pornire in relatia cu clientii, de aceea trebuie sa asigure rapiditate si usurinta in operare, flexibilitate in rezolvarea cerintelor imediate ale clientilor, transfer optim de date cu server-ul si dispozitivele periferice: case de marcat, scannere, cantare, display electronic, validatoare de bancnote, sisteme de validare RFDI, ...etc.
Nexus Retail ® indeplineste toate premisele unei interfete de vanzari operationale, optime si eficiente.
Nexus RetailL ® opereaza cu driverele celor mai populare case de marcat electronice fiscale: Aclas, Activa, Carat, Datecs, Elka, Eltrade, Euro, Novitus, Optima, Partner, Riel, Sapel, Sam4S, Xkube, TotalK, Orgtech, Epson. De asemenea, se conecteaza cu diverse modele de cantare: Datecs, DIGI SM-100/SM-300, BIZERBA BS, DIBAL, EVL, Mettler-Toledo, DIGI SM-80, Partner BC400, cantare check-out (preluare cantitate direct de la cantar): CAS, Mettler-Toledo, display-uri client, verificatoare de pret, scannere coduri de bare, scannere magnetice, scannere RFID...etc.
In plus, interfata de vanzare Nexus Retail ® este proiectata pentru a fi operata cu monitoare TouchScreen si/sau tastaturi programabile si poate fi configurata prin restrictii de vizibilitate/accesare asupra itemilor de meniu, stabilirea tastelor rapide pentru butoane si itemi de meniu, setarea limbii aplicatiei pentru eficienta operarii.
Utilizatorii aplicatiei de vanzare se pot autentifica cu parola sau prin scanarea cardului si pot comunica cu ceilalti utilizatori ai aplicatiilor front-office si back-office prin intermediul unei mesagerii integrate.
Nexus Retail ® discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
Nexus Retail ® permite transferul de date in timp real cu server-ul in modul de functionare online si la o anumita perioada configurabila in modul de functionare deconectat, in care datele necesare vanzarii sunt salvate in fisiere locale criptate.
Datele despre stocuri, vanzari, incasari, clienti pot fi analizate prin rapoartele specializate sau prin intermediul graficelor configurabile, ambele modalitati prezinta functii de export a datelor in diferite formate: PDF, XLS, DOC, RTF, XML, BMP, PNG, JPG, GIF, TIFF.
Nexus Retail ® ofera solutii eficiente de fidelizare a clientilor prin configurarea de promotii desfasurate pe diverse perioade de timp pentru beneficierea de produse cadou, preturi si discounturi speciale, prin aplicarea de discount liber pe articol sau document, precum si prin sistemul info-coduri care permite inregistrarea vanzarilor pe diferite categorii de clienti.
Nexus Retail ® optimizeaza fluxul de vanzarii prin gestionarea rapida a datelor despre clienti, delegati, adrese de livrare, accesul la istoricul vanzarilor, autentificarea clientilor pe baza de card de fidelitate, rapoartele in timp real pentru analiza vanzarilor, categoriilor si numarului de clienti pe anumite perioade,...etc.
Functionalitati oferite de interfetele de vanzari standard Nexus Retail ®:
Nexus Retail ® include solutia POS Comenzi care poate fi utilizata in centrele comerciale unde produsele pentru vanzare sunt clasificate si distribuite pe departamente, iar bonurile fiscale se tiparesc in locatii speciale, diferite de departamentele cu marfa:
Avantaje Nexus Retail
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Nexus Retail completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!