Solutia online InteroCloud Practice Management permite furnizorilor de servicii medicale sa eficientizeze si sa creasca productivitatea afacerii, astfel incat acestia sa se poata concentra pe un singur lucru – sa ofere servicii medicale de calitate. Cele mai multe programe electronice de management pentru clinici disponibile astazi, perturba examenul pacientului, creand o munca suplimentara care mareste timpul de lucru administrativ. Cu noul nostru flux de lucru, furnizorii se pot concentra pe ceea ce este mai important – serviciul medical oferit pacientilor.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Instruire
Suport tehnic
Permite gestionarea datelor de contact ale pacientilor, a fiselor medicale si istoricului programarilor si al platilor si soldului acestora.
Permite introducerea serviciilor medicale oferite si preturile aferente fiecaruia. Totodata se pot stabili tarife preferentiale pentru fiecare medic in parte.
Permite accesul la calendarul de programari, datele pacientilor si include functionalitati precum timline de programari, instiintare ca pacientul se afla in sala de asteptare, posibilitatea de a adauga informatii in fisa de consultatie precum istoric medical al pacientului, simptome, diagnostic, recomandari, reteta si adaugare de fisiere (fotografii, radiografii, etc) fara limita a spatiului de stocare.
Special dezvoltat pentru gestionarea programarilor din clinica, in functie de locatii, specializari si medici. Permite setarea programului de lucru al medicilor, dispune de functionalitati de alocare medici pe cabinete si specializari si include functii de adaugare, cautare, vizualizare, modificare programari, adaugare pacient nou sau selectarea din lista de pacienti existenti, functiile de check-in si checkout pacient si reamintire a programarii prin SMS.
Permite accesul la toate modulele aplicatiei, precum: adaugare,/editare locatie, adaugare/ editare personal, drepturi personal, adaugare/editare specializari, alocare personal in functie de locatie si specializare, adaugare/editare lista servicii si tarife, adaugare/editare date pacienti si rapoarte.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația InteroCloud PM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!