Despre GREEN CRM

Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Cu ajutorul acestuia se pot administra datele clientului si se pot pastra la indemana informatii cu privire la orice interactiune avuta cu acesta. Un program precum CRM poate inregistra de la date de contact ale clientului (numar de telefon, adresa de email, website, profilul din retelele sociale, etc.) pana la informatii legate de compania in care lucreaza.

Solutia Green CRM contribuie la luarea deciziilor corecte si la intreprinderea actiunilor pe baza informatiilor culese.

Iata care sunt principalele functionalitati ale acestei solutii de managament al clientilor:

  • Centralizarea tuturor informațiilor despre clienți, vânzări, marketing, suport tehnic
  • Optimizarea proceselor de business pe baza informațiilor centralizate
  • Sistemul urmărește și analizează performanțele individuale și ale organizației
  • Decizii informate pe baza indicatorilor de performanță la nivelul întregii companii
  • Soluționarea rapidă a solicitărilor clienților
  • Creșterea numărului de cazuri rezolvate de la primul contact
  • Elimină blocajele și timpii morți prin folosirea fluxurilor de lucru automatizate
  • Vizibilitate inter-departamentală ce determină creșterea productivității și coordonarea activităților companiei
  • Consolidarea relațiilor cu clienții și furnizorii
  • Posibilitate de planificare a activităților
  • Previzionarea vânzărilor
  • Optimizarea aprovizionărilor și a volumului de producție

Principalele avantaje ale implementarii solutiei sunt:

  • Se poate implementa si local prin intermediul intranetului ca un serviciu web
  • Este un sistem extrem de flexibil pentru un management de calitate
  • Acopera gestionarea completa a relatiei cu clientii
  • Permite gestionarea timpului de raspuns conform S.L.A
  • Ajuta la urmarirea problemelor de HelpDesk
  • Permite alocarea eficienta a resurselor pentru o rezolvare rapida
  • Gestioneaza problemelor aparute in eficientizarea activitatii
  • Sistemul de ticketing este foarte folositor pentru firmele care presteaza servicii
  • Poate fi integrat si cu alte aplicatii sau poate fi instalat ca soft distinct