autoMinder este o soluție completă de management a parcului auto, ce va permite sa gestionati activitatea soferilor, managementul autovehiculelor si raportarea completa a activitatii.
Gestionarea autovehiculelor, remorcilor și utilajelor din parcul auto al organizaţiei
Fișa Activității Zilnice - FAZ
Alertarea șoferilor prin e-mail
Baza de date poate fi instalata local sau in cloud (Microsoft Azure)
Calculul parcursului echivalent, consumului normat și restului în rezervor
Accesul securizat în aplicaţie pe bază de utilizator şi parolă
Evidenţa facturilor și plăţilor
Monitorizarea reviziilor planificate/executate şi a reparaţiilor efectuate.
Evidenţa alimentărilor cu carburant şi informaţii privind costurile/km şi consumul mediu
Evidenţă și rapoarte stoc piese de schimb
Evidenţa inspecţiilor tehnice periodice (ITP) și internaționale (ITPI)
Evidenţa foilor de parcurs și a curselor efectuate de fiecare autovehicul
Evidenţa asigurărilor RCA, CASCO, CMR şi de accidente persoane
Evidenţa impozitelor și taxelor (rovignetă, pod, bac, staţiune, autorizaţie circulaţie, autorizaţie transport, eliberare licenţe de execuţie, înmatriculare auto, timbru social pentru auto 1%, autorizaţii sanitare pentru auto)
Evidenţă certificatelor de clasificare pe stele şi categorii
Rapoarte privind cheltuielile lunare/anuale pe întreg parcul auto
Rapoarte privind veniturile din curse
Raport venituri - cheltuieli parc auto
Evidenţa șoferi – se păstrează informații privind permisul de conducere, analizele medicale, examenul psihologic, atestatul transport agabaritic, instructajul periodic, cazierul juridic, certificatul ADR, atestatul profesional, atestatul de transport persoane, cardul european de sănătate
Evidenţa contractelor, ratelor şi a altor tipuri de cheltuieli
Evidenţa accidentelor şi a amenzilor
Evidenţa reţinerilor
Evidenţa echipării cu anvelope şi acumulatori şi a costurilor aferente
Import raport alimentari carburant (Lukoil, Rompretrol Fill&Go, Petrom şi OMV)
Tarifarea curselor preţ/t sau preţ/km tarifari
Evidenţa încasării tarifelor pentru cursele efectuate (neîncasate, parţial încasate şi total încasate)
Stocare/vizualizare/export documente scanate (exemplu: talon, permis de conducere, carte de identitate, tipizate, etc) în baza de date a aplicaţiei
Istoricul utilizatorilor unui autovehicul
Istoricul numerelor de înmatriculare
Creare/restaurare copie de siguranţă baza de date.
Evidenţa agreerilor ADR, ATP şi a inspecţiilor pentru poluare.
Expediere prin e-mail
Baze de date multiple
Firme multiple
Evidenţa premierilor si a ordinelor de deplasare (delegaţii)
Planificarea verificărilor metrologice la tahografe, limitatoare de viteză, aparate de taxat și alte dispozitive
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația autoMinder completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!