Aplicație CRM în vânzări și servicii

Despre Aplicație CRM în vânzări și servicii

Această aplicație CRM (Client Relationship Management) este o aplicație complexă, utilizată într-o companie pentru a organiza toate informațiile existente despre clienți și pentru a interacționa cu aceștia în mod optim. 

Include modul de automatizare al marketingului, managementul documentelo și modul de automatizare a vânzărilor.

Iată care sunt principalele funcționalități și caracteristici ale acestei soluții software de management al clienților cu orientare către vânzări și servicii:

  • gestionează departamentele comercial, vânzări, financiar pe mai multe ranguri de acces
  • permite stocarea bazei de clienți și situația istorică a clienților, inițierea campaniilor și trimiterea de newsletter, studiul concurenței prin emitere de rapoarte și stocarea datelor despre concurență
  • permite controlul documentelor, emiterea de contracte și facturi, vizualizarea rapidă a situației fișă client
  • afișează întregul istoric al clientului, serviciile efectuate, date despre clienți, documente și rapoarte
  • contractele și operațiile efectuate de reprezentanții de vânzări generează statistici financiare, pe baza acestora se calculează comisioanele și se verifică atingerea targetului
  • rapoartele de vanzări se întocmesc cu usurință si sunt automatizate, pe baza acestora se generează statistici top care reflectă activitatea reprezentanților de vânzări și rezultatul acestora pe echipe de lucru și individual