Aplicatia este destinata departamentului de achizitie si ofertare si este menita sa faciliteze munca de ofertare.
Aplicatia are doua nivele de acces, unul destinat administratorilor de sistem care se vor ocupa de achizitia si introducerea reperelor in program, folosind anumite proceduri de pregatire si introducere a fisierelor excel pregatite in prealabil cat si organizarea categoriilor de produse pe multiple nivele, fiecare categorie fiind reprezentata printr-un sistem de parametraj unic si un alt nivel destinat operatorilor din departamentul de ofertare.
Acestea sunt principalele funcții și caracteristici ale aplicației:
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Aplicația de achiziție și ofertare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!