Aplicația de achiziție și ofertare

Despre Aplicația de achiziție și ofertare

Aplicatia este destinata departamentului de achizitie si ofertare si este menita sa faciliteze munca de ofertare.

Aplicatia are doua nivele de acces, unul destinat administratorilor de sistem care se vor ocupa de achizitia si introducerea reperelor in program, folosind anumite proceduri de pregatire si introducere a fisierelor excel pregatite in prealabil cat si organizarea categoriilor de produse pe multiple nivele, fiecare categorie fiind reprezentata printr-un sistem de parametraj unic si un alt nivel destinat operatorilor din departamentul de ofertare.

Acestea sunt principalele funcții și caracteristici ale aplicației:

  • sistemul permite introducerea ofertelor a diferiti furnizori in sistem folosind mai multe metode
  • permite updatare de preturi automata si updatare de produse, la fiecare procedura de updatare analizand produsele noi sau produsele posibil inactive de la furnizor
  • se pot reduce cheltuielile de aprovizionare si ofertare, prin reducerea timpilor de elaborare deviz, cautare a pretului minim, negocierea unor preturi favorabile prin comparatie, eliminarea stocurilor, posibilitate aprovizionare in transe
  • programul reprezinta o unealta la indemana managementului companiilor, cu care sa se analizeze comparativ ofertele din piata, dand posibilitatea luarii unor decizii in folosul grupului
  • facilitează introducerea produselor în sistem si elaborarea automatizata de oferte, în mai multe monede, folosind mai multe metode, update-ul de prețuri si produse, analizând produsele noi sau produsele posibil inactive si conditiile de ofertare selectate de utilizator