Despre Alertă C.U.I.

Alertă C.U.I. este o soluție online de monitorizare care îți permite să iei rapid măsuri în momentul în care apar situații de risc în cadrul portofoliului tău de companii partenere – de exemplu insolvență sau faliment, datorii restante față de bugetul de stat, etc.

Introduci în aplicație un portofoliu de societăți, iar soluția preia informațiile din sursele oficiale, le actualizează periodic și te alertează pe email dacă apar modificări sau situații de risc.

Componentele de bază ale aplicației sunt:

  1. Managementul portofoliului: îți organizezi ușor și eficient portofoliul de clienți, potențiali cumpărători, furnizori și/sau parteneri
  2. Evaluare permanentă a companiilor: ai acces permanent la datele companiilor monitorizate – statutul legal, situația financiară, comportamentul de plată, garanțiile mobiliare și dosarele în justiție
  3. Monitorizarea continuă a portofoliului tău de afaceri: ești avertizat pe email în momentul în care apare o situație de risc – insolvență sau faliment, modificări la Registrul Comerțului, datorii restante față de bugetul de stat, modificări la ANAF

Principalele funcționalități ale acestei aplicații de BI sunt:

  1. Monitorizări și actualizări ale datelor:
    • Insolvența BPI
    • Date financiare
    • Dosare în instanță
    • Stare ANAF – inactivare/reactivare
    • Datorii restante ANAF
    • Plătitor TVA la încasare / Split TVA / Statut plătitor TVA

  2. Primești alerte pe email dacă o societate:

    • Este listată în Buletinul Procedurilor de Insolvență
    • Înregistrează datorii restante către bugetul de stat
    • Înregistrează dosare noi în instanțele judecătorești
    • Înregistrează dosar de faliment la Tribunalul aferent
    • Își schimbă statutul la ANAF – plătitor TVA, TVA la încasare și split TVA
    • Își schimbă starea la Agenția Națională de Administrare Fiscală

  3. Export date în format Excel / Alte funcționalități:


    • Export în format Excel » Portofoliu – date companii/bilanț
    • Export în format Excel » Companie – dosare în justiție
    • Export în format Word » Companie – înregistrări (AEGRM)
    • Raport date companie » versiune printabilă
    • Etichete personalizate – selecții companii după criterii proprii
    • Conturi multiple – utilizatori secundari

  4. Rapoarte companii:

    • Raport de bază companie – detalii companie (nelimitat în cadrul abonamentului)
    • Raport RECOM – administratori și asociați (pe bază de credite)
    • Raport CIP – interogări în Centrala Incidentelor de plată (pe bază de credite)
    • Raport e-Premium Creditreform – raport de credit/limită de credit (pe bază de credite)