3TS a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago

26 feb. 2016 26 feb. 2016

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead.

3TS a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead.

Despre  SALESmanago

Cu sediul central în Cracovia, Polonia, compania SALESmanago a fost fondată în anul 2011 și include o platformă de Marketing Automation și o platformă de Marketing Automation pentru mobil, APPmanago. Cu ajutorul tehnologiei unice SALESmanago, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media. Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre 3TS Capital Partners

Compania care a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago este 3TS Capital Partners, lider în tehnologia de capital privat și capital de risc, cu sedii în Budapesta, București, Istanbul, Praga, Viena și Varșovia. 3TS investește în tehnologie, internet, media și comunicare. Investițiile se ridică la 300 milioane de euro și acoperă companii precum: Cisco, EIF, EBRD, OTP, Sitra sau KfW.

Grzegorz Blazewicz, fondator SALESmanago spune despre aceasă investiție că: ,,Suntem încântați că 3TS a devenit investitorul nostru. Le-am dovedit că avem spirit antreprenorial, iar ei ne împărtășesc pasiunea pentru tehnologie. Această investiție ne va sprijini expansiunea internațională și va asigura crearea de noi funcționalități pentru produsele noastre. Marketing Automation în Europa, în special în segmentul B2C se află într-un stadiu incipient de dezvoltare, iar noi vrem să sprijinim creșterea pieței.”

Zbigniew Lapinski, reprezentantul 3TS care a condus investiția, a completat: ,,SALESmanago are toate calitățile pe care le căutăm atunci când vrem să facem o investiție. Abordarea lor unică, ce implică utilizatorul permite companiilor să se adapteze mai bine și să anticipeze comportamentul utilizatorilor online. Suntem impresionați de echipa SALESmanago și de viziunea lor și suntem nerăbdători să ajutăm această companie să-și întărească poziția pe plan internațional.

Din 2015, produsele SALESmanago pot fi achiziționate și în România. Softlead este reseller oficial al produselor software SALESmanago de tip Marketing Automation, instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C  în a crea campanii digitale integrate. În acest moment, pe lângă produsele SALESmanago, sunt listate pe Softlead 289 de companii producătoare de aplicații software sau reselleri și peste 580 de soluții din cele mai importante domenii de activitate.

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari. 

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!