When software smells like coffee

24 mai 2014 24 mai 2014

AT&T le lansează o provocare dezvoltatorilor Open Source, aceea de a dezvolta cele mai cool aplicații pentru terminalele mobile, tablete, case inteligente sau pentru mașini. În acest sens, compania srânge cele mai bune idei venite din partea angajaților săi, identificând resurse de implementare din alte zone, cum ar fi comunități ale pasionaților de programare.

When software smells like coffee

AT&T își dorește aplicații cool de la dezvoltatorii Open Source

AT&T le lansează o provocare dezvoltatorilor Open Source, aceea de a dezvolta cele mai cool aplicații pentru terminalele mobile, tablete, case inteligente sau pentru mașini. În acest sens, compania srânge cele mai bune idei venite din partea angajaților săi, identificând resurse de implementare din alte zone, cum ar fi comunități ale pasionaților de programare. De asemenea, toți cei implicați în acest program, fie ei specialiști din afara companiei (freelanceri, antreprenori etc.) își pot asuma poziții de execuție propriu-zisă, dar și de management.

Compania are o experiență bogată în zona inovației, prin AT&T Foundry, ce a dezvoltat aplicații de securitate, monitorizare, traduceri sau de plasare prin instrumente video.

Prin toate strategiile pentru care optează, AT&T face, de fapt, o trecere de la sistemele pentru care deține proprietate intelectuală (software și hardware) către cele de tip Open Source, care pot fi foarte ușor dezvoltate.

 

 

Facebook blochează posibilitatea de a împărtăși conținut cu străinii deținătorului de cont

Facebook anunță adăugarea unui nou set de instrumente care să restrângă posibilitățile de Share cu utilizatori străini. Acestea se vor regăsi în secțiunea de Privacy a contului și au menirea de a-i aminti utilizatorului care este, de fapt, publicul către care își dorește să transmită un anumit mesaj. În cadrul unui post publicat pe blogul oficial, Facebook identifică două tipuri de utilizatori, din acest punct de vedere. Astfel, este vorba despre cei care doresc să trimită un gând, o melodie sau o fotografie către toată lista de prieteni, în timp ce alții doresc ca un simplu Share să limiteze audiența doar la nivelul prietenilor existenți. O astfel de opțiune există și în prezent, dar Facebook dorește să lucreze mai mult la posibilitățile de personalizare a grupului vizat.

 

 

Campionatul mondial de fotbal marchează reduceri la Transart

Vara asta, Campionatul Mondial de Fotbal îți aduce discounturi semnificative la Transart! Ești microbist și îți doresti să achiziționezi cu reduceri semnificative, unul dintre produsele Transart pentru compania ta? Esti deja client și dorești să achiziționezi noi funcționalități? Acum este momentul să intri in joc! Te bucuri urmărind meciurile din Brazilia, marchezi discounturi semnificative și câștigi aprecierea șefului tău. Ce trebuie să faci? Înscrie-te, până pe 12 iunie 2014, în Campionatul reducerilor Transart”! Pariază pe echipa preferată, votează golgheterul campionatului mondial, selectează produsul sau modulul Transart dorit, urmărește evoluția favoriților tăi și vezi cum îți crește discountul. Poți obține un discount de până la 100%, exclusiv din valoarea licențelor. Intră pe pagina promoției, află detaliile și nu rata termenul limită de înscriere – 12 iunie 2014 - data începerii campionatului mondial! 

 

 

Infograficul săptămânii

Infograficul saptamanii

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!