Ultimele înscrieri TeCOMM: 2 zile dedicate tematicilor cu conținut premium

28 feb. 2018 28 feb. 2018

Evenimentul Premium de Comerț Electronic TeCOMM a pregătit la Radisson Blu Hotel***** din București pe 7 și 8 martie două zile cu conținut premium și variat. Prima zi are pregătite discuții libere și prezentări pe tematici de interes precum: marketing în era asistenței, care sunt metodele cheie pentru cresterea ROI-ulu, cum să vinzi creierului primitiv al consumatorului sau cum să integrezi inteligența artificială în magazinele online

Ultimele înscrieri TeCOMM: 2 zile dedicate tematicilor cu conținut premium

Tematicile de actualitate vor fi purtate de reprezentanții unor companii premium precum eBay, Site Tunners, Google, C-Solution, Liquidity Services, Holition, DHL, NETOPIA România sau eMAG.

Cea de a doua zi, dedicată workshopurilor din cadrul secțiunilor Tim Ash Masterclass, Cross Border Forum, Markday Avansați, Markday Începători se regăsesc marile companii naționale și internaționale din industria eCommerce-ului precum Retargeting.Biz (Rareș Bănescu, Fondator & CEO), Citi Commercial Bank (Dinesh Daphale și Tyminski Piotr), DWF (Sorin Drăghici, Managing Partner & New Business Development), Proclick (Attila Birtha, Digital Marketing Strategist), Increase Media (Cătălin Matei, CEO) și Brandingmag.com (Flavia Anghel, Editor-in-Chief).

10 povești fără succes în eCommerce

În doar o săptămână, pe 8 martie pe scena Cross Border Forum urcă Gennadiy Vladimirovich Vorobyov, CEO @ Netpeak Bulgaria, agenție ce se concentrează pe servicii SEO și PPC pentru companii și start-up-uri, cu 7 centre de operare în 4 țări și peste 200 de specialiști în domeniu. Gennadiy a deschis în 2010 agenția de optimizare SEO – Optimization.BG, urmând ca în 2014 să devină cofondator al agenției de marketing Netpeak Bulgaria. Certificat Google AdWords, Google Analytics, Bing și Google Tag Manager, Gennadiy va avea în cadrul TeCOMM o abordare diferită, prezentarea lui fiind concentrată asupra a 10 povești fără succes în eCommerce.  

Markday Avansați ce are loc tot în cea de a doua zi îl are ca speaker pe Hando Sinisalu, CEO @ Case.Digital. Hando este o personalitate complexă, de-a lungul timpului fiind DJ Radio, autorul cărților „The Best of Global Digital Marketing: Storybook 1” și „Storybook 2”, jurnalist în domeniul de business, realizator de conferințe și un împătimit World Traveler. Studiile de caz în domeniul marketingului se numără printre hobby-urile lui, hobby ce l-a purtat în peste 30 de țări, în care a ținut prezentări pe baza datelor colectate. TeCOMM îl aduce și în România pe Hando Sinisalu unde va vorbi despre Campanii de marketing reușite din toată lumea.

TeCOMM: 2 zile, +20 de prezentări, 6 săli de conferință

În 7-8 martie, în cadrul TeCOMM se regăsesc +20 prezentări și discuții libere purtate de companii de TOP din eCommerce. eMAG Marketplace fiind reprezentată în cadrul conferinței pe 7 martie de Florin Filote (Director, eMag Marketplace).

Florin este Director la eMAG Marketplace de mai bine de 2 ani, timp în care platforma a realizat o creștere impresionantă a numărului de magazine partenere. Având o experiență de peste 10 ani în cele mai mari companii de pe piața națională, Florin vine la TeCOMM pentru a transmite din know-how-ul dobândit.

Pe lângă prezentări, dezbateri, workshopuri sau sesiuni de masterclass, TeCOMM oferă participanților oportunități de business în zona expozițională a evenimentului. București devine între 7 și 8 martie capitala eCommerce-ului, găzduind pentru cea de a 4-a ediție la București, TeCOMM – Evenimentul de referință în comerțul electronic din Europa de Est. Ultimele înscrieri continuă pe site-ul oficial: www.bucharest.tecomm.ro.