Trendurile în Ecommerce pentru anul 2016

19 mai 2016 19 mai 2016

Piața de comerț electronic este în continuă creștere cu fiecare an ce trece, iar instrumentele și caracteristicile din ce în ce mai îmbunătățite pot ajuta companiile să țină pasul cu noile trenduri. Una dintre cele mai importante tendințe ale acestui an o reprezintă fuziunea dintre shoppingul online și offline.

Trendurile în Ecommerce pentru anul 2016

Piața de comerț electronic este în continuă creștere cu fiecare an ce trece, iar instrumentele și caracteristicile din ce în ce mai îmbunătățite pot ajuta companiile să țină pasul cu noile trenduri. Una dintre cele mai importante tendințe ale acestui an o reprezintă fuziunea dintre shoppingul online și offline.

Iată un top al celor mai noi trenduri în materie de Ecommerce pentru anul 2016

  1. Veniturile generate de telefoanele mobile depășesc veniturile generate de desktop
  • Până la sfârșitul anului 2015, tranzacțiile de Ecommerce realizate prin intermediul telefonului mobil depășesc 40%, potrivit Criteo și se așteaptă să atingă pragul de 70% până în anul 2017
  • Până în 2017, comportamentul cumpărătorilor va face ca procentul veniturilor comerțului digital, venite prin intermediul telefoanelor mobile să fie de 50%.
  1. Tehnologia Beacon va accelera creșterea vânzărilor
  • Comercianții vor avea 5 miliarde de tehnologii beacon active până în anul 2018
  • Tehnologiile Beacons vor genera 44 miliarde de dolari în industria de retail în 2016, cu 4 miliarde mai mult decât anul precedent
  • Comercianții vor investi 2.5 miliarde de dolari în IoT (Internet of Things) în următorii 5 ani
  1. Tehnologiile Big Data și Predictive Analytics cresc marja de afaceri
  • comercianții care au început să comercializeze Big Data au înregistrat o creștere de 60% a marjei de afaceri și de 1% a productivității muncii.
  • Companiile care au utilizat tehnologia Predictive Analytics au înregistrat creșteri ale vânzărilor de 73% .
  1. Personalizare avansată și conținut bazat pe tehnologia centrată pe consumator
  • Utilizarea unei tehnologii centrate pe consumator nu a devenit doar o prioritate, ci și un avantaj competitiv
  • 89% din directorii executivi consideră că experiența consumatorului va reprezenta principalul mod de diferențiere de competiție până în anul 2016.
  1. Omni (metoda canalului universal) va deveni noua normalitate
  • Potrivit celor de la Google, 85% din cumpărătorii online inițiază achiziția de pe un dispozitiv și o finalizează de pe alt dispozitiv.
  • Cumpărătorii care utilizează mai multe canale pentru a face o achiziție petrec de 3 ori mai mult timp, decât cei care folosesc un singur canal.
  1. Acuratețea informațiilor legate de locație este îmbunătățită
  • Veniturile generate de anunțurile targetate în funcție de locația telefonului mobil se așteaptă să înregistreze o creștere de 18.2 miliarde de dolari până în anul 2019
  1. Piața datelor biometrice va crește cu 50%
  • Biometrics Research Group estimează că piața globală va ajunge la 15 miliarde de dolari anul acesta.
  • Firma de consultanță în tehnologie Frost & Sullivan consideră că aproximativ 0.5 miliarde de oameni vor utiliza un telefon echipat cu tehnologie biometrică până în anul 2017.
  1. Zona de digital detronează magazinele tradiționale
  • Marile branduri au început să utilizeze noile tehnologii precum RFID, ce permite utilizatorului să încerce virtual diferite outfit-uri, să citească recenzii și să vadă ce mărimi sunt în stoc.
  1. Creșterea ratei de adopție a platformelor de Ecommerce ce suportă în același timp: digital și comerțul tradițional.
  1. Utilizarea unui tipar UI care să crească rata de conversie
  • În 2016, tiparele de design pentru interfața utilizatorului vor deveni din ce în ce mai frecvente și mai comune pentru că ele cresc rata de conversie.
  1. Modalități dinamice de vizualizare vor lua locul paginilor statice
  • În 2016, tot mai multe website-uri încep să utilizeze dinamismul, cu ajutorul JavaScript și Ajax, astfel încât produsele afișate pe pagină capătă un caracter dinamic.
  1. CRO, UX, CX sunt abilitățile viitorului
  • Cererea de date legate de psihologia consumatorului, analize digitale, statistici, specialiști UX/ CX/IxD este în creștere.
  1. Plata cu telefonul mobil și programele de fidelizare
  • Plata cu telefonul mobil și integrarea cu programe de fidelizare și recompense reprezintă cheia succesului.
  • Plata cu telefonul mobil va deveni principala metodă de plată.
  1. Obiectivul principal al perioadei imediat următoare este reprezentată de livrarea în aceeși zi
  • Anul 2016 va aduce conceptul de livrare în aceeași zi ca o normă în comerțul online, normă pe care Amazon a aplicat-o deja în Marea Britanie
  • Amazon urmează să aibă 80 de milioane de membri în întreaga lume, pentru serviciul Amazon Prime, care oferă, alături de multe alte avantaje și promoții, livrare mai rapidă.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!