Studiu: Afacerile românești pe internet: calitate și profesionalism

19 sept. 2015 19 sept. 2015

Au fost publicate rezultatele finale ale studiului RoWords pentru 2015 - 2016. Ne place să îl numim primul studiu realizat vreodată în România cu privire la felul în care se descriu în cuvinte firmele românești.

Studiu: Afacerile românești pe internet: calitate și profesionalism

Au fost publicate rezultatele finale ale studiului RoWords pentru 2015 - 2016. Ne place să îl numim primul studiu realizat vreodată în România cu privire la felul în care se descriu în cuvinte firmele românești.

Proiectul își propune să îmbunătățească conținutul de prezentare al companiilor, al organizațiilor sau al brandurilor acestora în mediul online/digital, utilizând diverse tehnici de strategie de content (conținut).

Sunt analizate companii ce au o prezență în mediul digital/online. Fie prin intermediul unui site, fie pe diverse pagini de internet. Studiul analizează textele de prezentare ale companiilor și, prin urmare, companiile ce nu se prezintă online sunt excluse din lista companiilor analizate.

·         Au fost scanate peste 10 milioane de pagini de prezentare;

·         Au fost identificate peste 100,000 de cuvinte folosite;

·         Au fost scanate zeci de mii de site-uri de companii.

Cum?

În primul rând, scanează și identifică prezentările de companie de pe site-urile românești prin intermediul unui (ro)BOT (Internet Bot). În al doilea rând, prin motorul de căutare, permite analiza prezentărilor colectate de BOT-ul de analiză a site-urilor. Iar în al treilea rând, printr-o analiză a agenției Mediawrite formulează o serie de concluzii de content/conținut.

 Vezi rezultatele studiului RoWords

Câteva concluzii ale studiului 2015 - 2016

Cele mai populare declarații și afirmații ale companiilor

1.     În topul afirmațiilor online, companiile se prezintă în primul rând prin afirmații cu privire la calitatea produselor, a serviciilor sau a diferitelor operațiuni specifice.

2.     Pe al doilea loc în top se află declarația cu privire la nivelul de profesionalism.

3.     Pe locul trei se află declarația sau mențiunea cu privire la specializarea echipei sau a companiei într-un anumit domeniu.

Vezi detaliat

Cuvinte-cheie pentru businessul românesc în mediul online

1.     Companiile românești se asociază cel mai mult cu conceptul de calitate.

2.     Un al doilea cuvânt-cheie pentru businessul românesc din online este experiență.

3.     Iar pe al treilea loc în topul cuvintelor cu care se asociază firmele românești este național - cu sensul de acoperire și operațiuni la nivel național.

Vezi detaliat

Cum se compară sau diferențiază companiile românești pe internet

1.     Pe primul loc, ca tehnică de comparație la nivel de industrie, stă abordarea pe modelul mai mare / pregătită / mari experiențe, etc.

2.     Pe alt doilea loc, ca tipar de comparație cu restul jucătorilor la nivelul unei industrii, se află prin, folosit în varii contexte ce scot în evidență abordarea ... prin care o firmă oferă soluții, servicii;

3.     Pe locul trei în topul cuvintelor de comparație, se află peste. În general, acesta este folosit în prezentările companiilor cu sensul de a indica mărimea echipelor, numărul de angajați, numărul de clienți.

Vezi detaliat

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!