SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

9 mai 2019 9 mai 2019

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard în soluțiile software pentru afaceri și schimbă modul în care consumatorii și companiile interacționează unul cu celălalt.

 

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

Utilizarea celor două tipuri de date, X-data și O-data, permite companiilor să fie conectate permanent la dorințele și intențiile clienților, angajaților, furnizorilor și partenerilor. Noile funcționalități (patru pentru experiența consumatorilor – CX, trei pentru experiența angajaților și trei pentru cercetarea de piață) integrează X-data direct în soluțiile de business, precum sistemele CRM, ERP sau HCM, pentru a stimula acțiuni și îmbunătățiri continue.

“X și O sunt două elemente de care toată lumea trebuie să țină cont în business. Experience Management reprezintă noul etalon pentru companiile de succes. SAP se angajează să-și ajute clienții să inoveze, să crească”, a declarat Bill McDermott, CEO SAP, în cadrul ediției cu numărul 30 a conferinței anuale SAPPHIRE NOW.

Cele zece funcționalități SAP le oferă organizațiilor o platformă integrată de Experience Management (XM) care utilizează X-data și O-data. Astfel, companiile pot centraliza datele referitoare la experiențele din orice punct relevant de contact ale clienților și angajaților, într-un sistem unic la nivelul întregii organizații. În acest mod, companiile se pot conecta simplu la principalii acționari: clienții și angajații. Ele pot conecta datele X la operațiunile și procesele de business pentru a înțelege de ce au loc schimbări, pentru a indentifica tendințe ascunse și pentru a face recomandări în mod automat în vederea corectării acțiunilor care nu dau rezultate și pentru a le amplifica pe cele pozitive. De asemenea, organizațiile pot acționa în timp real, iar acest lucru va conduce la loializarea consumatorilor și angajaților.

”Trăim în economia experiențelor în care organizațiile fie se luptă din greu în mod deliberat să urce în top, fie se prăbușesc fără să-și dea seama. Diferența dintre companiile de succes și cele care eșuează este că primele înțeleg cum X-data și O-data pot conlucra pentru a relata ce se întâmplă într-o organizației, de ce se întâmplă și ce acțiuni pot fi întreprinse în timp real pentru a livra rezultate pozitive de business“, este de părere Ryan Smith, Co-fondator și CEO Qualtrics.

Pentru experiența consumatorilor (CX), SAP a introdus funcționalități de Experience Management (XM) în suita sa de soluții SAP C/4HANA, creând astfel soluții puternice în cloud pentru vânzări, marketing, comerț și customer service. Platforma integrată de customer experience (CX) permite companiilor să rămână conectate, să înțeleagă și să acționeze în urma informațiilor relevante care vor influența deciziile de cumpărare și loialitatea consumatorilor.

Pentru experiența angajaților, SAP a introdus trei soluții de XM care transformă platformele deja existente de HR în sisteme de acționare complete la nivelul întregii organizații. Dezvoltate direct în sistemele HR deja existente, soluțiile XM colectează date despre experiențele salariaților pe toată durata cât sunt angajați în companie și permit managerilor și liderilor HR să rămână conectați, să înțeleagă și să acționeze în infrmațiilor relevante care vor atrage și reține specialiști talentați.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!