SALESmanago anunță noi actualizări ale aplicației

1 mar. 2016 1 mar. 2016

Implementarea sistemului de E-mail Marketing Automation crește cu peste 200% rata de conversie și cu 700% rata deschiderii mailurilor.

SALESmanago anunță noi actualizări ale aplicației

Implementarea sistemului de E-mail Marketing Automation crește cu peste 200% rata de conversie și cu 700% rata deschiderii mailurilor.

SALESmanago, furnizorul aplucațiilor software cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, pune la dispoziția utilizatorilor o serie de actualizări simplificate, care vor ghida utilizatorul pas cu pas în procesele și în campaniile dedicate de e-mail marketing. SALESmanago include o platformă de Marketing Automation și o platformă de Marketing Automation pentru device-urile mobile, APPmanago.

Cu ajutorul tehnologiei unice SALESmanago, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media. Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Dacă te gândeai că Marketing Automation este un domeniu complicat, care necesită cunoștințe avansate de tehnologie, decoperă noile funcții introduse de SALESmanago, care vor simplifica acest proces.

Update-urile includ:

  • E-mail Marketing: prin noua funcție, panou de control, utilizatorul poate stoca și accesa informații colective în legătură cu cele mai importante activități ce țin de zona de mailing. Această funcție include particularități precum: media ratei de accesare (open rate), media ratei de click (CTR), intervalul de timp, diagrame etc.

  • Integrare de tip web-beacon: această funcție este utilizată pentru a monitoriza situațiile în care adresa URL nu se schimbă (filtrele, meniul dinamic). Acest lucru înseamnă că dacă cineva are un cursor pe un site, poți urmări ce fel de valoare a stabilit persoana respectivă pentru acel cursor, deși adresa site-ului nu s-a schimbat.

  • Exportul contactelor pentru un utilizator dat:
  1. Utilizator: alegi utiliatorul căruia vrei să-i exporți contactele
  2. Permisiune: persoana care exportă datele are acces la toate contactele
  3. Timp: alegi timpul de desfășurare a acestei acțiuni
  4. Folder: alegi folderul în care vrei să exporți datele
  5. Export: accesezi butonul de export al contactelor

  • Panou principal CRM: SALESmanago oferă acces la date legate de comportamentul contactelor pe care le regăsești în CRM (Contact Relationship Management).
  • Exportul datelor: oferă utilizatorului posibilitatea de a exporta date pentru angajații anumitor companii 

Cui îi sunt dedicate soluțiile de Marketing Automation?

  • Micro-companiilor, ca un intrument simplu și eficient de a administra contactele, de a trimite newsletter.
  • Firmelor de dimensiune mica și mijlocie (IMM), ca un instrument ce asigură CRM, E-mail marketing, suport în vânzări sau managementul vânzărilor.
  • Companiilor mari și corporațiile, ca instrument pentru integrarea cu sistemul intern cum ar fi CRM/ERP pentru a crea un mediu automatizat.
  • Ecommerce-ului și magazinelor online, ca sistem de generare a vânzărilor și de creștere a ratei de conversie prin oferte personalizate.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!