PeliFilip îşi eficientizează operaţiunile prin soluţia KeyVision

6 mai 2014 6 mai 2014

În urma unei proceduri de selecție inițiate în cursul anului trecut, casa de avocatură PeliFilip a ales soluția KeyVision pentru managementul eficient al activităţii, facturării și contractelor, precum și pentru posibilitatea de a accesa analize de business în timp real.

PeliFilip îşi eficientizează operaţiunile prin soluţia KeyVision

În urma unei proceduri de selecție inițiate în cursul anului trecut, casa de avocatură PeliFilip a ales soluția KeyVision pentru managementul eficient al activităţii, facturării și contractelor, precum și pentru posibilitatea de a accesa analize de business în timp real.

PeliFilip este una dintre cele mai importante societăţi de avocatură din România, fiind implicată în derularea unor proiecte complexe în domenii precum fuziuni și achiziții, corporate, concurență, energie, infrastructură, real-estate, piețe de capital și finanțe-bănci. Managementul acestor proiecte, desfășurate de obicei pe perioade lungi de timp, dar și al echipelor de avocați implicate, a devenit din ce în ce mai dificil, necesitând o abordare inovatoare.

„O echipă dinamică precum cea a PeliFilip, care se extinde semnificativ de la an la an şi în care se acordă o mare importanţă dezvoltării profesionale a avocaţilor, necesită soluţii inovatoare şi fezabile care să susţină deciziile de management. Implementarea aplicaţiei a fost foarte rapidă şi am primit multe feedback-uri pozitive din partea colegilor”,a declarat Francisc Peli, Managing Partner PeliFilip.

KeyVision, soluția software dedicată exclusiv avocaților, acoperă în întregime partea operațională și de analiză, pornind de la înregistrarea orelor lucrate, managementul clienților, al contractelor și dosarelor, al task-urilor curente, până la analize și evoluții ale indicatorilor de performanță. Totodată, pe lângă un set de rapoarte detaliate, KeyVision asigură un tablou de bord care evidențiază grafic situația la zi cu privire la facturare, restanțe, sume on hold, servicii nefacturate, evoluția orelor lucrate. 

„Colaborarea cu una dintre cele mai mari firme de avocatură din România este un pas important în strategia noastră de dezvoltare. În acest sens, în ultimul an, am adăugat noi funcționalități enterprise dedicate în special firmelor de avocatură interesate de analize complexe de business, eficiență și productivitate. Vom continua aceste investiții ținând cont de know-how-ul construit în peste trei ani de  implementări în domeniu”, George Bărcun, General Manager SoftVenture.

La începutul lui 2014, SoftVenture și-a extins gama de soluții dedicate avocaților, punându-le la dispoziție o aplicație completă pentru managementul documentelor - M-Files - și o aplicație dedicată managementului dosarelor de instanță - KeyVision Litigations.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!