Optimizarea operațiunilor prin unirea a două unități de afaceri diferite într-un singur cont HubSpot

18 oct. 2024 18 oct. 2024
În 2023, un client al OPTI Software a întâmpinat dificultăți operaționale din cauza gestionării a două unități de afaceri în conturi diferite de HubSpot. Pentru a îmbunătății eficiența operațională, OPTI Software a consolidat aceste conturi într-un singur cont HubSpot, asigurând o mai ușoară gestiune operațională și o separare clară între cele două unități.
Optimizarea operațiunilor prin unirea a două unități de afaceri diferite într-un singur cont HubSpot

PROVOCĂRI

  • Datele ambelor unități de afaceri trebuiau să fie unificate.
  • Era necesară o segmentare clară între unitățile de afaceri.
  • Date precum contacte, tranzacții, firme, rapoarte și conținutul site-urilor trebuiau migrate dintr-un cont în altul.
  • Operațiunile de zi cu zi trebuiau să continue fără întreruperi.

SOLUȚIE

  • S-a implementat un plan pentru consolidarea celor două conturi HubSpot, conținând următoarele module:

MODULUL 1: MIGRAREA DATELOR

  • S-au utilizat instrumentele de import ale HubSpot pentru a aduce toate datele necesare în noul cont consolidat.
  • S-au generat rapoarte personalizate pentru a include e-mailurile și alte date neexportabile din contul original.

MODULUL 2: MIGRAREA WEBSITE-ULUI

  • Conținutul website-ului, incluzând pagini, imagini și multimedia, a fost mutat manual în noul cont.
  • Tema website-ului a fost ajustată pentru a se potrivi cu brandul contului migrat.
  • Blogul a fost importat separat pentru a menține calitatea conținutului și SEO.
  • E-mailurile au fost tratate ca mesaje native HubSpot și asociate contactelor corespunzătoare.

MODULUL 3: SEGMENTAREA UNITĂȚILOR

  • Instrumentul Business Units al HubSpot a fost utilizat pentru a delimita segmentele celor două companii în cadrul aceluiași cont.

REZULTATE

MANAGEMENT DE DATE ÎMBUNĂTĂȚIT

  • Datele relevante au fost transferate cu succes în noul cont HubSpot unificat.

REDUCEREA COSTURILOR

  • Contopirea conturilor a redus costurile clientului cu abonamentul.

INTEGRAREA ÎNREGISTRĂRILOR DE E-MAIL

  • Interacțiunile prin e-mail au fost integrate corespunzător în noul cont.

SEPARAREA UNITĂȚILOR DE AFACERI

  • S-au delimitat particularitățile fiecărei unități de afaceri

TEHNOLOGII

  • PHP, MySQL, memcache, SOAP, JSON REST APIs

TESTIMONIAL

"Colaborarea cu OPTI Software a fost o plăcere absolută de la început! Sunt foarte rapizi în răspunsuri și finalizarea proiectelor, și a fost o bucurie să lucrăm împreună. Îi recomandăm!" - Ethan Harris, Spatz Medical

CONTACTAȚI-NE

✉️[email protected]

📞+40 774 453 302

🌐https://www.opti.ro/contact

Dezvoltăm produse software și reducem costurile clienților noștri prin automatizări și migrări de date. Credem în transparență și simplitate, astfel că veți putea vedea și înțelege progresul fiecărei etape a proiectului și veți putea colabora la crearea soluției optime.

Echipa OPTI include analisti si programatori cu peste 15 ani de...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!