Google lansează un nou program de shopping

26 mar. 2018 26 mar. 2018

Google anunță introducerea Shopping Actions, o inițiativă care vizează sprijinirea companiilor de retail să poată opera tranzacții în cadrul mai multor canale, bazându-se pe o experiență de utilizare extrem de prietenoasă oferită consumatorilor finali și crescând, astfel, numărul comenzilor.

Google lansează un nou program de shopping

Programul este deja disponibil în Statele Unite ale Americii, toți comercianții fiind așteptați să se alăture, politica de parteneriat incluzând un comision din tranzacții pe care Google și-l asumă.

Care sunt beneficiile concrete pe care le pot accesa retail-erii?

  • Promovarea produselor prin canale precum: Google Express, Google Assistant și, desigur, prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare, toate acestea fiind disponibile de pe orice device mobil.
  • Programul pune la dispoziția utilizatorilor un singur coș de cumpărături, conectând achizitorii și propriile coșuri de cumpărături prin mai multe canale disponibile

(mecanismul include posibilitatea ca după o căutare efectuată pe Google.com, utilizatorul să poată adăuga direct în coșul de cumpărături un produs rezultat din căutarea sa, chiar și prin căutare vocală). Aceste beneficii scad riscurile abandonului coșurilor de cumpărături, un fenomen împotriva căruia luptă în prezent toate magazinele online existente.

  • Comercianții care folosesc deja Shopping Actions au observat o creștere cu 30% a vânzărilor online.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!