First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

7 aug. 2020 7 aug. 2020

Cheil | Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei Cheil Worldwide și partener strategic de comunicare al First Bank, semnează cea mai recentă campanie a brandului american în România – „Primul care face diferența”. Campania prezintă filosofia First Bank de a oferi produse bancare de ultimă generație și este inspirată de adevărul din spatele lucrurilor celebre pe care americanii le-au dus la superlativ.

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

Campania a debutat cu o componentă de teasing pe TV și radio în care surprindem reacția unor cetățeni americani atunci când află că icon-uri americane precum baschetul sau hotdogii nu sunt inventate de fapt de către cei care le-au făcut faimoase în întrega lume. Pentru a aprinde curiozitatea publicului, pe primulcarefacediferenta.ro și pe canalele cu același nume de Facebook si de YouTube au fost prezentate și alte invenții ce nu au, în fapt, un autor american.

De Ziua Independenței Statelor Unite, am lansat spotul manifesto al campaniei, avându-l protagonist pe actorul Paul Ipate și prezentând într-o manieră fresh o serie de invenții de la automobil la burgeri și de la jeanși la cinematografie care au fost duse la nivelul următor de către americani. Oferind o interfață de ultimă generație și super beneficii precum cardul VISA Platinum atașat, aplicația de banking pe mobil de la First Bank este un alt exemplu în care americanii nu sunt primii, ci primii care fac diferența.

Carmen Miruță, Client Services Director Cheil | Centrade explică anvergura campaniei „Ne-am dorit o campanie care să aducă First Bank și noua aplicație în topul considerației clientilor. Ne bucurăm că avem un partener ambițios alături de care am implementat o campanie cu adevărat 3600 ce a inclus nu doar TV și social media ci și comunicare internă, decorare de sucursale, proiecte spectaculoase de outdoor, execuții speciale la metrou dar și proiecte dedicate de branded content în parteneriat cu Virgin FM și Antena 1.”

“Am verificat și nu s-a putut muta Ziua Americii și implicit a lansării. Așa că, deși nu am inventat noi viteza în craft, am dus-o la next level. Am avut șansa unor partneri care au înțeles pe deplin acest lucru și am reușit astfel să lansăm o campanie cu adevărat big, în cel mai scurt timp” povestește Roxana Niță, Group Creative Director Cheil | Centrade.
“Mă bucură că strategia creativă îndrăzneață și execuțiile propuse în pitch, au ajuns pe aer aproape întocmai, confirmându-ne astfel că lucrăm cu un brand cu adevărat ambițios care vrea comunicare modernă ce generează conversație. Abia așteptăm următoarele briefuri.” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
“Aplicația First Bank a însemnat foarte multe luni de muncă intensă din partea echipei extinse. Cred că am reușit să oferim o experiență de produs seamless și am fost plăcut surprinși să avem parte de un proces la fel de smooth și în privința campaniei de comunicare” spune Viorel Ruse, Marketing and Communication Director, First Bank.

Agenția va oferi consultanță de strategie și creație through-the-line pentru campanii integrate de brand și produs pentru următorii trei ani, ce vor ajuta la creșterea First Bank pe piața locală.

Cheil | Centrade are o experiență solidă în comunicare de 12 ani în domeniul bancar, lucrând pe mai multe piețe din regiunea balcanică, și este lead agency pentru branduri importante din industria energiei și asigurărilor și lead social agency pentru brandul numărul 1 în social media românească.

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!