Fii în formă în gestionarea sălii tale de fitness

17 ian. 2017 17 ian. 2017

Peste 90% dintre români consideră că există o relaţie pozitivă între practicarea sportului şi starea de sănătate. Ca o consecință a timpului limitat, din ce în ce mai multe persoane aleg să se mențină în formă mergând la o sală de fitness, unde se pot organiza în funcție de programul propriu.

Fii în formă în gestionarea sălii tale de fitness

Peste 90% dintre români consideră că există o relaţie pozitivă între practicarea sportului şi starea de sănătate. Ca o consecință a timpului limitat, din ce în ce mai multe persoane aleg să se mențină în formă mergând la o sală de fitness, unde se pot organiza în funcție de programul propriu.

În ultimii ani, sportul de acest tip este un business bine conturat din perspectiva competitivității, la scară națională. Pentru a fi în formă și la nivel administrativ și a avea succes în relația cu clienții, Softlead recomandă deținătorilor de săli implementarea unei soluții software care să redea eficiență, accesibilitate, economie de timp și control asupra tuturor activităților și resurselor implicate.

De ce este recomandată alegerea unei soluții aplicații software pentru sălile de sport?

Date fiind funcționalitățile pe care le îndeplinește o soluție software complexă dedicată acestui domeniu, iată care sunt avantajele pe care o sală de sport le poate avea, în urma implementării:

Viziune globală asupra resurselor

  • Stocarea, într-un singur loc, a tuturor informațiilor despre resursele business-ului (umane, materiale, financiare);
  • Realizarea unor baze de date pe categorii, personalizabile (despre clienți, despre parteneri, distribuitori de echipamente, personal etc.);
  • Alocarea resuselor în funcție de fiecare categorie și pe centre de cost (salariați, echipamente, costuri, săli etc.).

Gestionarea eficientă și facilă a tuturor resurselor implicate

  • Crearea și administrarea abonamentelor pentru clienți (abonamente personalizate: număr maxim de intrări, perioadă de valabilitate, zile în care este sau nu valabil, perioadă din zi în care este valabil etc.);
  • Verificarea rapidă a abonamentului, la intrare;
  • Preluarea și gestionarea fotografiilor clienților prin utilizarea unei camere web și utilizarea acestora în crearea abonamentelor/cardurilor de fidelitate;
  • Administrarea stocurilor de produse dedicate sferei de activitate;
  • Managementul comenzilor rapide în procesele de lucru cu furnizorii
  • Realizarea unui plan privind activitatea angajaților, pe zile, săli, număr de clienți etc.;
  • Posibilitatea pontajului de intrare și de ieșire, pentru fiecare angajat, în funcție de programul său de lucru, pauza de masă, întârzieri, timp petrecut peste program etc.;
  • Distribuția costurilor în funcție de fiecare componentă (salarii, echipamente, întreținere etc.).

Modul Fidelizarea clienților

  • Posiblitatea realizării unor carduri /programe de fidelitate;
  • Acces la istoricul interacțiunilor cu fiecare client;
  • Configurarea unor promoții adaptate fiecărei tipologii de client;
  • Generarea unor liste de prețuri adaptate fiecărei tipologii de client;
  • Integrarea unor instrumente de plată PrePay.

Gestionarea rapidă și eficientă a vânzărilor

  • Interfață de vânzări pentru servicii și produse;
  • Tipărirea automată a bonurilor fiscale, notelor de plată, pe diverse tipuri de case de marcat;
  • Generarea automată și tipărirea unei facturi;
  • Posibilitatea realizării în timp real/programării unui discount;
  • Posibilitatea de a personaliza lista de prețuri în funcție de fiecare angajat.

Modul Managementul rezervărilor

  • Asistent de programare pentru unul sau mai multe servicii simultan (antrenamente, ședințe SPA);
  • Monitorizarea programărilor în funcție de status (confirmări, sosiri, amânări etc.);
  • Generarea unor liste de așteptare, în funcție de tipul activităților;
  • Generarea unui istoric al rezervărilor.

Monitorizarea și control în toate procesele de business

  • Generarea unor alerte privind expirarea produselor, scăderea stocului sub pragul minim;
  • Monitorizarea stării de funcționare a echipamentelor;
  • Stabilirea unor indicatori de performanță în rândul angajaților și monitorizarea atingerii acestora;
  • Rapoarte detaliate de vânzări, profit, consumuri, aprovizionare stocuri;
  • Rapoarte de analiză a clienților (număr clienți, activități, tendințe consum, profil etc.);
  • Statistici privind statusul global al business-ului, balanța venituri-cheltuieli, curbe de sezonalitate.
    • Dacă aplicația redă posibilitatea accesului de pe dispozitivele mobile, utilizatorul poate interoga și administra fluxul de activități și resursele implicate, în timp real, de oriunde și oricând.


Vrei să fii în formă în gestionarea sălii tare de sport? Alege una dintre aplicațiile software dedicate, din portofoliul Softlead! Poți trimite un e-mail de solicitare pe adresa [email protected] sau poți completa formularul de la final.  

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!