ELO Digital Office a inceput seria de evenimente "ELO Business Breakfast"

9 apr. 2014 9 apr. 2014

Sub sloganul "Conectati utilul cu placutul", ELO Digital Office Romania, continua traditionalele intalniri cu partenerii, clientii si potentialii clienti, dar de data aceasta intr-un cadru mai putin formal.

ELO Digital Office a inceput seria de evenimente "ELO Business Breakfast"

Sub sloganul "Conectati utilul cu placutul", ELO Digital Office Romania, continua traditionalele intalniri cu partenerii, clientii si potentialii clienti, dar de data aceasta intr-un cadru mai putin formal.

Startul evenimentelor din seria ELO Business Breakast a fost dat alaturi de Quartz Matrix Iasi, in data de 18.03.2014, fiind urmat de evenimentul din data de 25.03.2014 organizat impreuna cu AttoSOFT Galati.

In cadrul intalnirilor, participantii au obtinut o prima imagine practica asupra avantajelor oferite de solutiile ELO si au fost discutate subiecte de actualitate din sfera Enterprise Content Management si teme precum “Gestionarea eficienta a facturilor” si “Managementul contractelor si administrarea acestora”.

Pe langa avantajele clasice ale unui sistem ECM, cu ELO, clientii pot obtine o solutie special conceputa conform cerintelor si nevoilor companiei si pot avea un maxim de beneficii prin automatizarea proceselor de lucru si optimizarea fluxului de informatii.

Utilizand ELO, accesul la informatiile companiei se poate efectua de oriunde si oricand cu ajutorul dispozitivelor mobile.

Evenimetele din cadrul ELO Business Breakfast au aratat pana acum o mare deschidere a participantilor fata de solutiile oferite de ELO Digital Office si vor continua in lunile urmatoare la Timisoara, Cluj si in alte orase.

ELO Digital Office

ELO Digital Office GmbH dezvolta si pune in vanzare solutii software de inalta performanta in sfera managementului documentelor electronice, arhivare digitala si administrarea fluxurilor de lucru si acopera intregul spectru ECM (Enterprise Content Management).

Familia de produse ELO intruneste toate cerintele unui sistem DMS/ECM de ultima generatie si ofera o platforma ideala pentru administrarea eficienta a informatiilor. ELOoffice este solutia „entry-level”pentru administrarea documentelor si a arhivelor pe piata SOHO. Solutia modulara client/server ELOprofessional tinteste companiile medii. Solutia performanta ELOenterprise este independenta din punct de vedere al platformei, usor de configurat si se adreseaza companiilor mari si foarte mari.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!