Domo alege doar operațiunile online

17 nov. 2015 17 nov. 2015

Retailer-ul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanți competitori ai pieții de profil din România, direcționează toate vânzările în mediul online, renunțând la cele 75 de magazine fizice pe care le deținea până de curând.

Domo alege doar operațiunile online

Retailer-ul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanți competitori ai pieții de profil din România, direcționează toate vânzările în mediul online, renunțând la cele 75 de magazine fizice pe care le deținea până de curând.

Conform publicației de business Ziarul Financiar, o parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.

În cadrul nișei în care activează, Domo deține competitori importanți, cum ar fi Altex și gigantul Emag, cel mai bine poziționat marketplace în industrie, ce anunța atingerea pragului cifrei de afaceri de 1 miliard de euro în 2017.

Asocierile constante ale retail-erilor și jucătorilor importanți (eMag crește permanent numărul brandurilor ce comercializează produse prin intermediul marketplace-ului online și încheie parteneriate strategice și de vânzări cu branduri puternice, cum ar fi Mega Image), precum și lupta Altex de a rămâne activ pe nișa ocupată sunt factori care au dus la incapacitatea Domo de a păstra numărul impresionant de magazine fizice, în contextul creșterii vânzărilor online.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!