Cum poți să câștigi 30.000 euro oferiți de Telekom România pentru o soluție Internet of Things?

11 mai 2015 11 mai 2015

Pentru că iubim industria software, Softlead.ro este mereu în căutare de pasionați de tehnologie și de idei inovatoare. Și în acest an, va propunem sa participati concursul internațional „Business Wall of Fame”,  derulat la nivel local de catre Telekom Romania, o competiție care vizează soluțiile inovatoare de tipul IoT (Internet of Things) dedicate companiilor.

Cum poți să câștigi 30.000 euro oferiți de Telekom România  pentru o soluție Internet of Things?

Pentru că iubim industria software, Softlead.ro este mereu în căutare de pasionați de tehnologie și de idei inovatoare. Și în acest an, va propunem sa participati concursul internațional „Business Wall of Fame”,  derulat la nivel local de catre Telekom Romania, o competiție care vizează soluțiile inovatoare de tipul IoT (Internet of Things) dedicate companiilor.

„Business Wall of Fame” se derulează în România și alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia). Ceea ce trebuie să ai în vedere este faptul că soluțiile de acest tip trebuie să fie deja disponibile la vânzare sau în stadiul de lansare pe piață.

Pentru cei care nu cunosc ce include segmentul soluțiilor IoT, acestea reprezintă interacțiunile dintre dispozitive inteligente unice interconectate prin infrastructura Internet modernă.

Cea mai bună soluție IoT va câștiga o campanie de promovare în valoare de 30.000 de euro, precum și un parteneriat cu Telekom România. Așadar, în perioada 22 aprilie – 25 mai 2015, înscrie-ți aplicația în cadrul platformei www.wallofbusiness.ro și asigură-te că utilizatorii soluției tale, partenerii și parietenii o vor vota, pentru ca tu să fii câștigătorul.

Practic, soluția câștigătoare va fi desemnată în urma voturilor comunității de business, în perioada 11 mai – 22 iunie; primele 15 dintre ele care au adunat cele mai multe voturi vor fi ulterior evaluate și de un juriu de experți Telekom Romania. Compania-suporter a soluției  câștigătoare, care  a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia,  va beneficia la rândul său de o campanie de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.

Noi spunem să te grăbești, pentru că, din experiența primei ediții a concursului „Business Wall of Fame”, cea de anul trecut, competiția va fi, cu siguranță, una de luat în calcul (România a fost una dintre ţările cel mai bine reprezentate, cu cele mai multe aplicatii înscrise  - 59 de aplicații). Anul trecut, câștigătorii competiției la nivel național au fost Smart Bill Cloud, Top Checks și Sedona POS, care au fost incluse în portofoliul de soluții de business al Telekom România.

Iată și calendarul competiției:

  • Înscrieri pentru dezvoltatorii de soluții de tip IoT: 22 aprilie – 25 mai 2015
  • Vot din partea comunității de business: 11 mai – 22 iunie 2015
  • Selectarea câștigătorului național: 7 iulie 2015.

Pentru mai multe informații despre competiție, dar şi pentru înregistrarea aplicaţiilor, puteți să accesaţi: www.wallofbusiness.ro.

`); let options = { title: '🍪' + ' ' + translate('This site uses cookies!'), message: translate('We use cookies to personalize content and the on-site experience, and to analyze traffic. Press Accept All Cookies to accept cookies and directly access the site.'), delay: 0, expires: 30, // 30 days link: '/politica-de-confidentialitate', uncheckBoxes: false, acceptBtnLabel: translate('Accept All'), moreInfoLabel: translate('More Information'), savePreferencesLabel: translate('Save Preferences'), cookieTypesTitle: translate('Select the cookies you accept'), fixedCookieTypeLabel: translate('Necessary'), fixedCookieTypeDesc: translate('Cookies used for the proper functioning of the site'), advancedBtnLabel: translate('Customize'), cookieTypes: [ { type: translate('Preferences'), value: 'preferences', description: translate('Cookies used for your preferences (remembering username, colors, etc.)') }, { type: translate('Analytics'), value: 'analytics', description: translate('Cookies related to site visits, browser type, etc.') }, { type: translate('Marketing'), value: 'marketing', description: translate('Cookies related to marketing (newsletter, social media, etc.)') } ], onAccept: function () { const marketingAccept = 'granted'; const analyticsAccept = 'granted'; gtag('consent', 'update', { 'ad_storage': marketingAccept, 'ad_user_data': marketingAccept, 'ad_personalization': marketingAccept, 'analytics_storage': analyticsAccept }); runAnalyticsScripts(); }, }; body.ihavecookies(options); if ($.fn.ihavecookies.cookie()) { const marketingAccept = 'granted'; const analyticsAccept = 'granted'; gtag('consent', 'update', { 'ad_storage': marketingAccept, 'ad_user_data': marketingAccept, 'ad_personalization': marketingAccept, 'analytics_storage': analyticsAccept }); runAnalyticsScripts(); } }) function runAnalyticsScripts() { if ($.fn.ihavecookies.preference('analytics')) { // Facebook Pixel Code !function (f, b, e, v, n, t, s) { if (f.fbq) return; n = f.fbq = function () { n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments) }; if (!f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = !0; n.version = '2.0'; n.queue = []; t = b.createElement(e); t.async = !0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t, s) }(window, document, 'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '120071065022307'); fbq('track', 'PageView'); $('body').append(``) // End facebook pixel code } } function addScript(src, async = false) { let script = document.createElement('script'); script.setAttribute('src', src); if (async) { script.setAttribute('async', ""); } document.body.appendChild(script); }