Companiile de tehnologie prezente în topul 100 cele mai puternice branduri românești (BIZ)

14 sept. 2016 14 sept. 2016

Cea de-a treia ediție a topului creat de publicația BIZ este prezentat într-o formulă extinsă a 100 de branduri românești cu puternic impact.

Companiile de tehnologie prezente în topul 100 cele mai puternice branduri românești (BIZ)

Cea de-a treia ediție a topului creat de publicația BIZ este prezentat într-o formulă extinsă a 100 de branduri românești cu puternic impact.

Din punctul de vedere al companiilor din zona de tehnologie, topul este reprezentat de branduri precum eMag, ce a scăzut o poziție în clasament, dar care se păstrează în top 10, Allview, Bitdefender, E-boda și Evolio.

Dacă Mag, liderul absolut al pieței de e-commerce din România, nu mai este o surpriză în top 10 mărci românești, fiind primul din categoria de retail care reușește să se detașeze, cu creștere sănătoasă și constantă de la an la an, multe dintre brandurile enumerate mai sus se află la prima inserare în acest top, fapt ce confirmă creșterea recunoașterii tehnologice la nivelul utilizatorilor. Comunicările specific de marketing, creșterea gradului de penetrare a gadget-urilor și a produselor cu impact tehnologic asupra utilizatorilor, toate acestea fiind sprijite de serviciile oferite de marketplace-urile care raportează vânzări în creștere și care arată deschidere maximă în ceea ce privește parteneriatele pentru comercializarea produselor ce nu au câștigat cote de piață semnificative.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urba­nizare, împărțire pe sex și vârstă a populației (între 18 și 55 de ani).

Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

Importanța unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).

Respondenții au rea­lizat alegeri multiple între mărci în urma cărora a fost calculat un indice de preferință. Analiza mărcilor a fost realizată la nivel de categorie, indicele obținut fiind ulterior analizat împreună cu indicele de importanță al fiecărei categorii.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!