Sursa foto: https://www.facebook.com/SoftvisionRO/
Compania Softvision oferă servicii dedicate dezvoltării digitale pentru un portofoliu impresionant de companii din întreaga lume, iar prin achiziția de către Cognizant, compania românească reușind extinderea mult mai rapidă a serviciilor și produselor oferite la nivel global. Chiar și după finalizarea tranzacției, Softvision va folosi identitatea de brand deja cunoscută.
Lansată pe piața locală în 1994 în Cluj, compania Softvision deține 27 de birouri, cu studiouri în 11 țări și 5 continente, cu echipe ce includ 2850 de angajați în tehnologii creative și cu un portofoliu reprezentativ de companii, printre care: Estee Lauder, Groupon, Macy's, Mozilla.
Producătorul de software a anunțat în anul 2016 ca își va extinde afacerea prin recrutarea unor noi angajați în orașele în care își desfășoară activitatea: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Baia Mare. Pe plan global, Softvision va implementa ca principală strategie de extindere fuziunea cu un important furnizor de servicii software, Software Paradigms International.
Cognizant este una dintre cele mai importante companii din industria transformării digitale, ocupând poziția 195 în top Fortune 500 și devenind una dintre companiile cele mai râvnite. În 2017, Cognizant a obținut venituri de 14,81 miliarde de dolari și un profit operațional de 2,48 miliarde de dolari.