Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

11 aug. 2014 11 aug. 2014

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru gestionarea eficienta a documentelor – fara costuri pentru infrastructura hardware sau licente software.

Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

SIVADOC Project:Cloud este cea mai noua solutie in cloud dezvoltata de liderul caselor romanesti de software, SIVECO Romania. Avantajul principal al SIVADOC Project:Cloud consta in stocarea documentelor pe serverul furnizorului de servicii cloud, si nu local pe calculatoarele companiei, oferind utilizatorilor acces la documente importante oricand si din orice locatie. Managementul documentelor si al fluxurilor de lucru este un proces complex, de aceea companiile au nevoie de suport informatic, precum SIVADOC Project:Cloud pentru acces rapid si securizat la informatii actualizate. 

Investitii „0” pentru infrastructura hardware si achizitionarea de licente software este probabil cel mai important beneficiu al solutiei in cloud. La acestea se adauga si reducerea costurilor cu specialistii IT care se ocupa de instalarea, suportul si mentenanta sistemelor. Toate acestea devin responsabilitatea furnizorului de servicii cloud, ceea ce reduce semnificativ costurile operationale. SIVADOC Project:Cloud creste eficienta la nivel de organizatie si ofera instrumente pentru scanarea, stocarea, cautarea avansata si partajarea documentelor importante.

Solutia in cloud functioneaza asemenea solutiei locale. Astfel, fiecare document este versionat si trimis pe fluxul de aprobari, ceea ce permite un control mai bun al documentelor. In plus, faciliteaza comunicarea interna si externa si asigura partajarea informatiilor. Drepturile de acces sunt limitate in functie de rolul utilizatorului, ceea ce sporeste securitatea sistemului.

In mediul de afaceri actual, ca urmare a concurentei foarte mari, companiile isi orienteaza strategiile de business pe stabilirea unei relatii pe termen lung cu clientii. In foarte multe situatii managerii sau alti angajati plecati in delegatie, la intalniri cu clientii sau care lucreaza direct la acestia, au nevoie de acces la documente critice pentru a raspunde prompt solicitarilor din partea clientilor. Cu SIVADOC Project:Cloud aceasta problema dispare si, in plus, creste eficienta si mobilitatea angajatilor companiei.

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru companiile din Romania care urmaresc gestionarea eficienta a documentelor cu zero costuri pentru infrastructura hardware si licente software. Tehnologia cloud computing ofera acces fiecarui utilizator in functie de rol, din orice locatie si de pe orice dispozitiv mobil. SIVADOC Project:Cloud este solutia de viitor pentru maximizarea eficientei si productivitatii”, a declarat Mihaita Ionel, Sef departament Customized Applications & SIVADOC

Solutia SIVADOC Project:Cloud se integreaza perfect cu solutii de tip ERP, precum SIVECO Applications 2020 sau cu orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizatii, oferind flexibilitate si configurabilitate pentru a raspunde oricarei verticale de business.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!