Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

25 iul. 2019 25 iul. 2019

Cunoscut de peste 20 de ani ca lider de piață al aplicațiilor software de tip B2B de tip CRM (Customer Relationship Management), Salesforce anunță proiecte comune în colaborare cu Alibaba, pentru piața din China. În acest sens, Alibaba va fi furnizor exclusiv de tip corporate al soluțiilor Salesforce.

Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

Anunțul este unul extrem de interesant în contextul în care piața chineză a serviciilor de internet a fost dominată de marketplace-ul deținut de Alibaba, Taobao, și de WeChat.

Dat fiind faptul că segmentul aplicațiilor software de tip enterprise câștigă tot mai mult teren, atât din perspectiva utilizatorilor și a cererii, cât și a investitorilor, Alibaba s-a repoziționat și a încheiat acest parteneriat din care ambele părți au asigurat un câștig evident. Astfel, marketplace-ul nu avea o soluție care să deservească nișa business-urilor mici și medii care vindeau prin Alibaba sau care foloseau serviciile de stocare în cloud, în timp ce prin intrarea Salesforce în Asia, gigantul tech câștigă un segment de clienți nou.

Conform cifrelor oferite de Salesforce, în primele 3 luni ale anului 2019, compania a avut încasări de doar 10% venite de la clienți din Asia, în timp ce Europa generează vânzări de 20% din total, iar Statele Unite ale Americii aproximativ 70%.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!