2021: Digitalizarea IMM cu Fonduri Europene Nerambursabile

18 feb. 2021 18 feb. 2021

Tot ce trebuie să știi despre Digitalizarea IMM-urilor în cadrul axei prioritare 2, prioritatea de investiție 2b - Dezvoltarea produselor și serviciilor TIC, a comerțului electronic și a cererii de TIC, acțiunea 2.2.2 "Digitalizarea IMM-urilor" din cadrul Programului operațional Competitivitate 2014-2020.

2021: Digitalizarea IMM cu Fonduri Europene Nerambursabile

Valoarea schemei este de 100 de milioane de euro. Din acest buget vor fi acordate fonduri nerambursabile de câte 30.000-100.000 de euro, cu intensitate de 90%, ceea ce înseamnă că IMM-urile beneficiare vor trebui să asigure restul de 10% din cheltuielile eligibile plus cheltuielile neeligibile din proiecte.

Tipuri de proiecte eligibile: Achiziții sisteme PC, dispozitive si echipamente aferente, programe, servicii cloud, software as a service, baze de date, nume de domeniu web, website nou, servicii de hosting, automatizări software, RPA (robotic process automation), rețelistică etc. 

Valoarea ajutorului

Care este valoarea maximă a ajutorului primit de IMM?

  • Valoarea minimă a finanțării nerambursabile este de 30.000 euro.
  • Valoarea maximă a finanțării nerambursabile este de 100.000 euro.

Ajutorul se acordă beneficiarului ajutorului de minimis sub formă de finanțare nerambursabilă în procent de 90% din valoarea eligibilă.

Tipuri de cheltuieli eligibile:

  • servicii de consultanță/analiză în vederea stabilirii soluțiilor tehnice de care au nevoie companiile.
  • cheltuieli aferente achiziţionării de hardware TIC şi a altor dispozitive şi echipamente aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcţiune, justificate din punctul de vedere al implementării proiectului. Sunt excluse elemente de mobilier care nu au legătură cu funcţionarea produselor/aplicaţiilor informatice implementate prin proiect;
  • cheltuieli aferente realizării reţelei LAN necesare pentru implementarea proiectului;
  • cheltuieli aferente achiziţionării şi/sau dezvoltării şi/sau adaptării aplicaţiilor software/licenţelor necesare implementării proiectului, configurării şi implementării bazelor de date, migrării şi integrării diverselor structuri de date existente, inclusiv soluţiile de automatizare software de tip RPA (Robotic Process Automation)
  • cheltuieli aferente achiziţionării unui website de prezentare a companiei, inclusiv achiziţia de domeniu şi găzduirea pe server cheltuieli aferente achiziţionării/închirierii unui nume de domeniu nou;
  • cheltuieli aferente achiziţionării/închirierii soluţiei de semnătură electronică;
  • cheltuieli de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
  • cheltuieli aferente achiziţionării de aplicaţii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilităţi;
  • cheltuieli aferente achiziţionării soluţiilor din domeniul tehnologiei informaţiei pentru e-commerce;
  • cheltuieli aferente achiziţiilor de servicii de tip cloud şi SaaS (Software as a Service);
  • cheltuieli aferente achiziţionării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepţia pachetelor de reseller;
  • cheltuieli aferente achiziționării de servicii în vederea creșterii securității cibernetice
  • cheltuieli specifice achiziționării serviciilor de consultanță în vederea elaborării documentației necesare pregătirii proiectului propus pentru finanțare.
  • cheltuieli dedicate instruirii personalului care va utiliza produsele și a celui ce asigură mentenanța

Mai multe detalii despre programul Digitalizarea IMM-urilor în cadrul axei prioritare 2, prioritatea de investiție 2b - Dezvoltarea produselor și serviciilor TIC, a comerțului electronic și a cererii de TIC, acțiunea 2.2.2 "Digitalizarea IMM-urilor" din cadrul Programului operațional Competitivitate 2014-2020 pot fi consultate aici!

Cum puteți estima un buget necesar și cum puteți obține oferte pentru achiziții software?

Cu acces la peste 600 de soluții software cunoscute pe piața din România, Softlead ajută companiile de tip IMM să identifice și să aleagă suita de aplicații software necesară sau să stabilească funcționalitățile tehnice dedicate dezvoltării personalizate a unei aplicații (dezvoltare de la zero).

Etape:

  • Află cât de digitalizată este companie ta, prin parcurgerea formularului de aici:
  • Solicită aici o ofertă pentru aplicația software de care ai nevoie sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]
  • Solicită o ofertă de analiză de business completă, prin care consultanții Softlead vor analiza procesele organizaționale, fluxurile de lucru, problemele și obiectivele companiei, ce vor sta la baza recomandărilor de digitalizare.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!