Aplicații software Managementul deșeurilor

În portofoliul de soluții software Softlead, există aplicații specializate în managementul activității din cadrul companiilor de colectare, transport și tratare a deșeurilor, ce prezintă o interfață prietenoasă și accesibilă oricărui utilizator. Aplicațiile sunt personalizate fluxului de activități specific colectării deșeurilor.
Servicii

Aplicație dedicată comerțului electronic (e-commerce) B2B/B2C

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 100.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

SocrateBI este o soluţie de business intelligence de ultimă generaţie ce se adresează companiilor de orice mărime care doresc să aibă un sistem integrat de raportare, analiză şi notificare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

SocrateERP este o soluție modernă marca BITSoftware, care include funcționalități complete de gestiune economică și raportare, pentru firme care activează în diferite domenii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Managementul deșeurilor?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Eliminati Mail-ul pentru Procesele Interne de Achizitii, Bugetare, Contractare si Facturare si Puneti Toate Datele si Documentele la un Loc

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicatie mobila pentru santiere unde se pot monitoriza comenzile de materiale/manopera/utilaje si unde se realizeaza raportarea consumurilor/lucrarilor executate + pontaj

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

JobRouter

  • Aplicație recomandată

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial