Aplicatia poate gestiona:
- fluxul cererilor de plata in avans
- fluxul de raportare cheltuilei cu/fara plata in avans
- configurarea fluxului de aprobare
- tipuri de fișiere master de cheltuieli, configurate în funcție de diferite procente de TVA
- Fișier principal furnizor. Crearea de noi furnizori - acces restricționat anumitor tipuri de utilizatori.
- Notificări automate
- Versionare procese
- Simulare procese
- Execuția proceselor
- Creare de formulare
- Comunicare internă
- Drepturi multiple de acces
- Partajare documente
- OCR
- Semnătură electronică
- Management contractelor
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin browser
- Windows
- MacOS
- SaaS
- On premises
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
Decont
Adaugarea de linii de decont principala impreuna cu adaugarea suplimentara de: bon combustibil, factura cazare/restaurant, bon taxi/uber/bolt
Avans
Selectarea unei linii de avans care poate fi ulterior corelata cu unul sau mai multe deconturi pentru urmarire trasabila
Integrare
Posibilitatea de integrare cu sistemul financiar-contabil utilizat (ERP)
Personalizare
Aplicatie permite un grad ridicat de personalizare plecand de la standardul din prezent
Solicită un demo pentru Avansuri-Deconturi
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Avansuri-Deconturi completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!