
Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020
Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...
Citește articolul arrow_forward
12 greșeli comune din campaniile promoționale
Deși agitația promoțiilor de Black Friday s-a încheiat, sezonul promoțiilor este departe de final. De fapt, pentru retailerii online, sărbătorile de iarnă pot fi o provocare mai mare decât reducerile de toamnă, mai ales dacă cele din urmă au fost un succes. Cumpărătorii vor avea așteptări la fel de mari, însă aglomerația și programul redus al furnizorilor și...
Citește articolul arrow_forward
Cum a reușit brandul de fashion Peeraj să se adapteze într-un timp record pandemiei
Peeraj reușește să se dezvolte și să intre cu succes în ecommerce, într-un timp record, în plină pandemie.
Citește articolul arrow_forward
Cum reușește o afacere din Bistrița să crească business-ul cu 30%?
Biasicom: agilitate, flexibilitate și scalabilitate alături de VTEX
Citește articolul arrow_forward
Cum urmărește Meli Melo triplarea vânzărilor online alături de VTEX
Alături de VTEX, Meli Melo își propune să își tripleze vânzările online în următorii cinci ani. Pentru 2021, target-ul este de circa 5% din totalul vânzărilor. Estimarea vine că urmare a comportamentului clienților, mulți dintre aceștia migrând în continuare către online.
Citește articolul arrow_forward
Optimizarea metodelor de plată. O rețetă sigură pentru conversii mai rapide
Ai pus produsele în coș, ai verificat termenul de livrare iar acum apeși cu încredere butonul de comandă. Spre dezamăgirea ta însă, în locul unui checkout facil, ești întâmpinat de un formular uriaș. În el ești rugat să completezi toate detaliile de plată, deși nu e prima achiziție din magazin.
Citește articolul arrow_forward
Produsul tău vedetă a rămas în stoc? 5 pași pentru a-ți debloca vânzările online
Magazinul tău online tocmai s-a lansat. Produsele sunt pe site, campaniile stau să înceapă, iar succesul pândește la fiecare click. Traficul este în creștere și primele comenzi au fost deja înregistrate. Există însă ceva ce te nemulțumește: produsul tău vedetă încă nu se vinde! „Sunt doar dificultățile primelor zile” îți zici...
Citește articolul arrow_forward
De la live shopping la D2C – 15 trenduri care vor redefini comerțul electronic
Dacă 2020 a fost pentru mulți anul digitalizării, 2021 aparține cu siguranță zonei de ecommerce. În timp ce marii jucători și-au continuat în mod previzibil ascensiunea, adevăratele suprize au venit de la companii al căror domeniu de activitate părea departe de lumea tranzacțiilor...
Citește articolul arrow_forward
TBI Bank dezvoltă parteneriatul cu platforma de eCommerce Gomag și oferă soluții de tip „cumpără acum, plătește mai târziu” pentru retaileri
TBI Bank, creditorul phygital cu cea mai rapidă creștere din regiunea Europei de Sud-Est, se aliază cu platforma de comerț electronic Gomag pentru a oferi o soluție digitală integrată retailerilor offline și online.
Citește articolul arrow_forward