Deveho & Sage Business Cloud X3 prezenti la Automotive Expo & B2B Meetings 2020

Automotive Expo & B2B Meetings este principalul târg B2B Automotive din România, organizat cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii relațiilor de afaceri, dedicat profesioniștilor din domeniul de automotive. 

  • SIBIU - Address: Str. Johann Sebastian Bach, nr. 4 (Entrance B), 550227, Sibiu, Romania.
  •    26 Martie 2020

Deveho Software Consulting este prezent la Automotive Expo & B2B Meetings pentru al doilea an consecutiv, unde va prezenta solutia de ERP, Sage Business Cloud X3.

In cadrul acestui eveniment, accentul va fii pus pe modulele si specificitatile Sage Business Cloud X3 dedicate sectorului auto.

Introduceți evenimentul în

SC. Deveho Software Consulting SRL

SC. Deveho Software Consulting SRL

Misiunea Deveho este de a sprijini companiile pentru a se extinde, prin combinarea expertizei de business și tehnologie cu un management de proiect pragmatic și riguros.Ne-am selectat cu atenție partenerii pe termen lung, iar angajații noștri sunt specialiști în soluții recunoscute. Astăzi, având aproximativ 20 de de ani de expe...

Vrei să fii la curent cu evenimentele din IT&C?

Techsylvania 2021

În perioada 22-23 septembrie 2021 va avea loc cea de-a 8-a ediție a Techsylvania, cel mai important eveniment tech din Europa de Est, unde anual viitorul este reinventat prin inovație și excelență. La fel ca în 2020, organizatorii au decis ca workshop-urile, conferințele, competițiile, evenimentele satelit, programele de finanțare și prezentările să se desfășoare exclusiv ...

Citește tot arrow_forward

HR 21. Recalibration

HR 21. Recalibration, este împărțit pe două direcții: HR processes și Tech integration in HR și se adresează tuturor specialiștilor în HR, dar și General Managers, CEO, antreprenorilor din orice domeniu de business.

Citește tot arrow_forward

Experimentați soluția CRM în practică

Pentru că în România doar 30-35% dintre companii au un sistem CRM (conform datelor Eurostat), multe persoane nu ştiu cum arată o astfel de aplicaţie şi nici ce face la modul concret. La aceasta contribuie şi studierea utilizării unui sistem CRM doar în unele facultăţi economice, deşi în mod evident angajaţii care lucrează în vânzări, marke...

Citește tot arrow_forward