Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de con­­cepte.

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Comparativ cu ţările vestice, Româ­nia este încă o piaţă mică, ceea ce face ca şi po­tenţialul de creştere să fie foarte mare, cu atât mai mult cu cât sunt domenii care au înce­put să atragă atenţia antreprenorilor abia în ultimii ani, cum ar fi educaţia, Horeca, retail, precum și în beauty sau construcții.

De ce instrumente are nevoie un antreprenor care achiziționează o franciză?

Succesul unui business bazat pe achiziționarea unei francize nu depinde nici pe departe doar de renumele, brandul și recunoașterea companiei francizate, ci de modul în care toate acestea sunt adaptate noii piețe de consum. Adaptarea înseamnă capacitatea brandului de a se poziționa, promova și de a interacționa cu potențialii clienți și, mai ales, de a răspunde prin strategii modului în care piața reacționează.

În acest sens, digitalizarea este esențială, fiind atât un diferențiator, cât și un canal de gestionare eficientă a business-ului în sine. Din acest punct de vedere, iată care sunt cele mai importante instrumente digitale sau informații de care are nevoie un antreprenor care achiziționează o franciză:

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie un francizor?

Ca un principiu general, suita de soluții software de care are nevoie un business depinde de industria în care acesta activează, de caracteristicile definitorii ale serviciilor/produselor comercializate sau de segmentul de public căruia i se adresează. Cu toate acestea, există câteva aplicații software care sunt recomandate celor mai multe business-uri care aleg să își concentreze activitatea pe sistemul de francize și să le vândă.

Află în maxim 3 minute care sunt aplicațiile software de care are nevoie compania ta! Completează tool-ul Softlead BIZ și descarcă raportul personalizat!

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie un francizat?

În situația în care francizorul nu oferă acces la aplicații software, procesul de digitalizare pornește de la zero, fiind necesară alocarea unui buget și a unei liste de soluții software potrivite industriei, obiectivelor și nevoii francizei.

Astfel, un buget minim estimat pornește de la 5.000 de Euro, cu mențiunea că evaluarea nu se aplică în cazul business-urilor ce au ca obiect de activitate comerțul electronic și unde este nevoie de o dezvoltare/implementare custom a unei platforme dedicate.

Ai nevoie de o aplicație de management a francizelor? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul