Despre HERMES SFA

HERMES SFA este o aplicatie mobila pentru automatizarea fortei de vanzare & merchandising, Hermes SFA este folosita in prezent de peste 6500 utilizatori, inclusiv de companii multinationale de top, in 22 tari.

Aplicatia HERMES, disponibila pe platforma Android, sprijina consistent intreaga activitate desfasurata de agenti pe teren: presales si Van-Sales si pune la dispozitie si un puternic si flexibil instrument pentru creare chestionare de trade-marketing si culegere de informatii relevante din piata pe baza acestora.

Module disponibile: Pre-Sales, Van-Sales, Merchandising & Marketing, Realizare Targete, Promotii mixte, Foto, GPS, Supervizor, Administrare BackOfice & Raportare.

Beneficii cheie asigurate de HERMES SFA sunt:

  • Cresterea productivitatii si organizarea mai eficienta a activitatii fortei de vanzari
  • Imbunatatirea planificarii si controlului atat la nivelul departamentului de vanzari cat si la nivelul fiecarui reprezentant/agent de vanzari in parte
  • Automatizarea activitatii desfasurata de agenti pe teren si degrevarea agentilor de majoritatea sarcinilor administrative (gen aplicare promotii/disocunturi, intocmire rapoarte activitate, facturi,chitante, etc)
  • Parghii ce permit implementarea si aplicarea unitara a politicilor comerciale - preturi, discounturi, promotii – pentru intreaga forta de vanzari
  • Management unitar si multiple optimizari pe elementele ce concura la structurarea, automatizarea si fluidizarea procesului de vanzare
  • Suport extensiv pentru implementarea de actiuni concertate de promovare si vanzari (ex: lichidarea unor stocuri care se apropie de termenul de expirare, oferte speciale)
  • Suport operational si de control pentru managementul executiv din vanzari (NSM, ASM, Supervizori), gratie unui set extins de rapoarte standard si dinamice specifice acestei activitat;
  • Motivarea agentilor prin stabilirea clara a obiectivelor/targetelor si monitorizarea evolutiei acestora cu ajutorul sistemului HERMES 
  • Posibilitatea evaluarii permanente a situatiei intregii echipe de vanzari fata de obiectivele stabilite
  • Scurtarea timpilor de intocmire si de validare a comenzilor inregistrate de agenti pe teren, optimizarea rutelor si a stocurilor
  • Control imbunatatit al colectarii banilor din piata (prin activarea blocarii inregistrarii de noi comenzi la clientii cu restante si intarzieri la plata)